HJÆÆLLLPPPP
Fra : Charlie

Dato : 31-12-01 06:22

Jeg har lige sat et Soltek sl75kav og en t-bird 1200 i min comp, og det hele
kører perfect lige indtil jeg sætter mit Sblive i. Så når jeg til den grønne
skærm i windows, hvor efter den genstarter. det bliver den ved med lige
indtil jeg tager Sblive ud igen. Sblive er testet og virker. Mit grafikkort
er geforce2 mx 400. Er der nogle der kan hjælpe for det er trals at spille
uden lyd ?

Charlie

Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 31-12-01 10:18

Hej NG

Jeg har også et Soltek sl75kav og en 1,2 T-bird, du er klar over at
bundkortet er født med lydkort, så skal i bios for at slå det indbyggede
lydkort fra.
MVH

Jørgen Storgaard

Fra : Peter Jespersen

Dato : 31-12-01 11:24

On Mon, 31 Dec 2001 10:18:28 +0100, J rgen Storgaard wrote:

>Hej NG
>
>Jeg har også et Soltek sl75kav og en 1,2 T-bird, du er klar over at
>bundkortet er født med lydkort, så skal i bios for at slå det indbyggede
>lydkort fra.

2 steder endda!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
How do you spell relief? OS/2!

Fra : Charlie

Dato : 31-12-01 13:24

Ja, det er i advance... og prinp.... er der flere steder?? Hvordan er
bundkortet ellers ?

Charlie

Peter Jespersen <flywheel@illogical.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:syljurryvyybtvpnyqx.gp7s3n0.pminews@news.tele.dk...

Fra : Borchmann

Dato : 31-12-01 16:57

On Mon, 31 Dec 2001 06:22:16 +0100, "Charlie"
<nonnebo.slot@get2net.dk> wrote:

> [...]
>er geforce2 mx 400. Er der nogle der kan hjælpe for det er trals at spille

Har du prøvet at flytte med dit live-kort til en anden pcislot?
Mvh Janko

Fra : Charlie

Dato : 01-01-02 14:32

Ja, jeg har prøvet alt, også bios opgradering. Jeg har set på nettet der er
problemer med via chipset og sblive, så der bliver nok snart et soltek sl-75
til salg.
Charlie
Borchmann <nospam@suckers.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:fs013uo55mluapp3e2f5s27i78geatc07j@4ax.com...

Fra : Borchmann

Dato : 01-01-02 16:00

On Tue, 1 Jan 2002 14:31:58 +0100, "Charlie" <nonnebo.slot@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>problemer med via chipset og sblive, så der bliver nok snart et soltek sl-75

Hvad med via's 4-i-en? til xp Har du evt. pillet de andre kort ud for
at se hvad der så sker?

Det kan da også være at jeg vil købe det hvis du sælger billigt :)
Mvh Janko

Fra : Charlie

Dato : 01-01-02 16:18

Jeg kører med 98se. Jeg har hentet den nyeste 4in1.
nyhedsmeddelelse:mjj33usl60368v5rus8vco8cjoqtjdjdi0@4ax.com...

Fra : Borchmann

Dato : 01-01-02 17:01

On Tue, 1 Jan 2002 16:18:17 +0100, "Charlie" <nonnebo.slot@get2net.dk>
wrote:

>Jeg kører med 98se. Jeg har hentet den nyeste 4in1.
>Charlie

Hvad med det der hvor det live er det eneste kort? Evt. kan du prøve
at inst. win oveni hvor du har dit live til at side i.
Mvh Janko