mouselistner
Fra : thomas3650

Dato : 30-12-01 18:49

hvordan kan jeg få min mouse listner til at regere på et billed eller et
regtangel på min applet på forhånd tak.

http://www.kandu.dk/

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 01-01-02 15:45

D. Sun, 30 Dec 2001 17:48:43 GMT syntes "thomas3650"
<thomas3650.news@kandu.dk> at dk.edb.programmering.java skulle vide at
<gkIX7.6853$Zm5.788186@news000.worldonline.dk>.

>hvordan kan jeg få min mouse listner til at regere på et billed eller et
>regtangel på min applet på forhånd tak.

Hvilke klasser er det mere specifikt?

Ellers kan du prøve at se om de pågældende objekter nedarver metoden
addMouseListener(MouseListener). Suns JAVA-API.dokumentation er altid god
at kigge på. Du kan finde den via java.sun.com, hvor den også kan hentes i
en .zip-fil, hvilket kan anbefales.

--
Mvh. Simon Mikkelsen, ingeniørstuderende

www.zipstat.dk Gratis, reklamefri tæller/statistik til enhver hjemmeside
-Se bla. hvor dine besøgende kommer fra, og brug den usynlige tællerkode.