problemer med ny radeno driver
Fra : Jeremias Sørensen

Dato : 30-12-01 17:21

Hej alle.
Jeg har et "ældre" radeon 64 MB DDR VIVO kort men den nye driver som er
kommet skaber problemer i cs. Grafikken er nemlig usandsynligt langsom nog
hakkende. Er der nogen som ved hvad der er galt og hvordan det kan løses.

mvh. Jimme

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 30-12-01 17:39

Jeremias Sørensen wrote:

> [...]
> driver som er kommet skaber problemer i cs. Grafikken er nemlig
> usandsynligt langsom nog hakkende. Er der nogen som ved hvad
<snip>

Her ville det hjælpe gevaldigt, hvis du fortalte hvilken driver
der er tale om.

Kig på http://www.rage3d.com , der plejer at være svar på det
meste - kig evt. i deres fora.

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 30-12-01 17:55

On Sun, 30 Dec 2001 17:38:51 +0100, Thomas Alexander Frederiksen
<thomasaf@mail.tele.dk> wrote:

><snip>
>
>Her ville det hjælpe gevaldigt, hvis du fortalte hvilken driver
> [...]

Du skal disable Truform i CS config.cfg.

Find understående og sæt værdierne til 0.

ati_subdiv
ati_npatch

Mvh. Henrik

Fra : Jeremias Sørensen

Dato : 30-12-01 21:21

Mig Jimme igen!!!
Tak for svaret Henrik men hvor finder jeg config.cfg og hvordan kommer jeg
ind i den?
mvh. Jimme

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 30-12-01 22:48

On Sun, 30 Dec 2001 21:21:01 +0100, "Jeremias Sørensen"
<jimme@ungdom.dk> wrote:

>Mig Jimme igen!!!
>Tak for svaret Henrik men hvor finder jeg config.cfg og hvordan kommer jeg
>ind i den?
>mvh. Jimme

Hejsa!

Filen ligger inde i dit half-life/cstrike dir og kan åbnes med
notepad.

Mvh. Henrik

Fra : Cleaner

Dato : 30-12-01 18:17

On Sun, 30 Dec 2001 17:21:00 +0100, "Jeremias Sørensen"
<jimme@ungdom.dk> wrote:

> [...]
>hakkende. Er der nogen som ved hvad der er galt og hvordan det kan løses.

Nye driver, er det den fra den 15 oktober du refererer til eller ?!?

Cleaner

Fra : Jeremias Sørensen

Dato : 30-12-01 21:18

Hej igen.
Undskyld det lidt ufuldendte spøggsmål. Når jeg taler om den nyeste driver
er det den fra 15 oktober som har versionsnummer: 4.12.7189
mvh. Jimme

Fra : Cleaner

Dato : 31-12-01 14:19

On Sun, 30 Dec 2001 21:18:28 +0100, "Jeremias Sørensen"
<jimme@ungdom.dk> wrote:

> [...]
>Undskyld det lidt ufuldendte spøggsmål. Når jeg taler om den nyeste driver
>er det den fra 15 oktober som har versionsnummer: 4.12.7189

Husk at skrive under et indlæg. Læs mere her:

Cleaner