frontpage og win xp office
Fra : SDK

Dato : 30-12-01 15:41

er der nogen der ved om der følger en frontpage med i windows xp office
pakken.
og hvis ikke er det så kun frontpage 2002 der virker med vin xp.

stig

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-12-01 17:13

Du må lige bestemme dig for om du mener Windows XP eller Office XP der
er intet der hedder Windows XP Office.
I nogle "Limited Edition" af Office XP følger Frontpage 2002 med samt
i Developer Edition ellers ikke. Ingen af disse fås i dansk sproget
version.
Og nej det er selvfølgelig ikke kun Frontpage 2002 der virker i WIN
XP. Et OS der kun støttede det allernyeste software ville ikke sælge
særlig godt.

Fra : Emil Devantie

Dato : 30-12-01 19:30

Jeg har Office XP engelsk version og der er frontpage xp/2002 også med,
og det er Developer edition, men kan du ikke bare købe Frontpage xp
alene, for jeg synes sgu ikke at der er de store forandringer i word xp
osv...

/Emil Devantie

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-12-01 14:28

Nu er jeg ikke helt sikker på at det egentlig var mig du ville svare.
Men jo, Frontpage 2002 kan købes alene. (Der er intet der hedder
Frontpage XP).