2001 Danish Top of the year
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-12-01 14:06

Her har i lige min personlige års-hitliste for 2001

Nr. 1: Pigen På Gården (Kim Og Drengene)
Nr. 2: Vejen Hjemad (Vindstyrke 15)
Nr. 3: Jeg Ønsker Mig Hjem (Simon Von Koney) PS: Fra Færøerne
Nr. 4: Når Et Hjerte Slår (Klaus Og Servants)
Nr. 5: Min Barndoms Grønne dal (Kim Og Drengene)

Nomineret som årets country-gruppe: Kim Og Drengene

Nomineret som årets country-sanger: Simon Von Koney

Nomineret som årets spiullemandsgruppe: Vindstyrke 15

Hilsen årets musik-geni

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-12-01 14:21

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c2f1036$0$62861$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Nomineret som årets country-sanger: Simon Von Koney
>
> Nomineret som årets spiullemandsgruppe: Vindstyrke 15

___________________________

Husk forresten Årets Dansktop på DR P4 (Mandag kl. 11-12) og senere på
aftenen (skråstreg) først på natten Årets traditionsrige Dansktop-galla på
Dr Tv 1

........ og i Ålborg-, Himmerland, Nordvestjyllands-området er så heldige at
kunne lytte til Årets Top 40-melodier og Årets Top 40-kunstnere hele
eftermiddagen kl. 12-18 (Næsten ene dansktop i 6 timer)
Dette pop-brag finde sted på Radio Nibenitten/Radio Midtfjord, men jeg er
ikke sikker på om det finder sted nytårsaftensdag eller nytårsdag.

Fra : alice_trauelsen

Dato : 30-12-01 16:00

"Åge Halldorsson" skrev d. 30-12-01 14:06 dette indlæg :
> [...]
>
> Nomineret som årets country-sanger: Simon Von Koney
>
> Nomineret som årets spiullemandsgruppe: Vindstyrke 15

Jeg spilled i går årets dansk top 35 på Radio Luna, det var taget efter
hvad medlemmerne havde stemt i årets løb. Her er de ti toppere.

Med venlig hilsen
Alice
Radio Luna

10   Min barndoms grønne dal   Kim & Drengene
09   Sig altid kun på gensyn   Kisser & Søren
08   Vi kan bedst li' country   Janni & Countrio
07   Nu er du endelig på vej   2Be1
06   Enghave park    James Rasmussen
05   Lad os alle engang mødes   Brande Gruppen
04   Svært at være ensom   Peter Beli
03   Gi' af dig selv    2BE1
02   Danse natten væk    Blue Hawaii
01   Du gav mig lyse minder   Lis & Per

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Mariager

Dato : 31-12-01 01:31

Jeg gad sgu godt høre nogle af dem i nævner, bare for sjov LOL

Findes de i nogle fede remix? Ellers er jeg da klar på at lave et vs. mix

Simon Von Koney vs. Klaus Og Servants - Jeg Ønsker Mig Et Hjerte Slår
(Brandstiv 2002 Edit)

Nå ja, hver sin smag. Godt nytår alle sammen!

Mvh. Jens
www.crazyslagelse.dk

Fra : Hans Pedersen

Dato : 31-12-01 01:48

On Mon, 31 Dec 2001 01:31:22 +0100, "Jens Mariager"
<m@riagerREMOVE.dk> wrote:

>Nå ja, hver sin smag.

Nemmerlig... Jeg hader osse dansktop, men synes det er fedt, at de der
kan lide "bedstemorbas" i hvert eneste nummer, har et sted at
diskutere deres foretrukne.

>Godt nytår alle sammen!

Lige i måsen. Må 2002 blive mindst et lige så godt musikår, som året
der svandt.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : nikolaj borg

Dato : 31-12-01 14:20

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> wrote in message

> Nemmerlig... Jeg hader osse dansktop, men synes det er fedt, at de der
> kan lide "bedstemorbas" i hvert eneste nummer, har et sted at
> diskutere deres foretrukne.

ja, det her er trods alt dk.kultur.musik, ikke dk.kultur.musik.moderne eller
noget i den stil

> Lige i måsen. Må 2002 blive mindst et lige så godt musikår, som året
> der svandt.

Ja, skål for et godt musikår for alle genrer.

/Nikolaj

Fra : Kasper Aae

Dato : 31-12-01 16:57

<m@riagerREMOVE.dk> wrote:

> [...]
>
>Findes de i nogle fede remix? Ellers er jeg da klar på at lave et vs. mix
>

>Simon Von Koney vs. Klaus Og Servants - Jeg Ønsker Mig Et Hjerte Slår

hehehe....den er jeg med på. Et jungle remix af Min Barndoms Grønne
dal med et svedigt amen beat ville være lige i øjet ; )

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Jens Mariager