endnu en efterlysning af 2 reklame melodie~
Fra : Laust Deleuran

Dato : 04-01-01 20:08

Hej NG
Her er endnu en efterlysning af 2 reklame melodier:
White XMas som de spilelr den i coca cola reklamen...
Musiknummeret fra Hatting reklamen...

på forhånd tak..
mvh.
Laust Deleuran

Fra : Janner

Dato : 04-01-01 22:42

Dem skal jeg da så fluks poste i dk bin musik .........

Den/dem fra Hattings reklamen er kun strofer der findes ikke komplette
versioner.......

Hygge dig

Janner

Fra : Jacob

Dato : 06-01-01 11:04

Den fra hatting reklamen, er det ikke fra det nye DAD album...
Jeg spørgr bare...

Wallace

Fra : Hans Pedersen

Dato : 06-01-01 11:32

On Sat, 6 Jan 2001 11:03:37 +0100, "Jacob" <you@me.comon> wrote:

>Den fra hatting reklamen, er det ikke fra det nye DAD album...

NEJ!

--
Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ# 9178476

Fra : Jacob

Dato : 06-01-01 12:27

Jeg tror du har et Caps-lock problem...
undskyld jeg spurgte....

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 06-01-01 15:26

On Sat, 6 Jan 2001 11:03:37 +0100, Jacob wrote:

> Den fra hatting reklamen, er det ikke fra det nye DAD album... Jeg
> spørgr bare...

Lyden er lavet til reklamen; det er ikke lavet af D-A-D, selvom det er
Jesper Binzer der synger, og der findes kun de ca. 40 sekunder.

Mere hér:
<http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=108496> og
<http://d-a-d.com/faq/#hatting>.

Mvh.

--
"Le poulet génial est un nom de code pour le matériel Adam Sjøgren
ASCII dessinant sur le frontpage." asjo@koldfront.dk