Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvide øjne
Fra : Ivar Madsen

Dato : 30-12-01 09:20

Jeg har et bilde af min kat, der skal bruges til hjemmesiden til min
newsserver, jeg har fået renset det udenom fra, sådan da thivertifald,
men jeg har ikke pt. noget program der kan give hende naturlige øjene,
og sidst jeg havde sådan et inde på computeren, fandt jeg ud af at hvis
det skal være godt, så skal der øvelse til, jeg vil derfor høre om der
findes en venlig sjæl herinde, der giver hjælpe mig dem det?
Bildet findes her http://news.milli.dk/milli1.jpg

--
Ivar Madsen Der med dette indlæg, repræsentere mig selv,
og dem der er enig med mig,,, www.milli.dk med info om

Fra : Punishers Inc.

Dato : 30-12-01 11:34

>jeg har ikke pt. noget program der kan give hende naturlige øjene,
> og sidst jeg havde sådan et inde på computeren, fandt jeg ud af at hvis
> det skal være godt, så skal der øvelse til

Jeg det skal der da vist...jeg har endnu ikke hørt om nogle proggies som
autogenererer øjne (kat eller menneskers) på kommando. Det må komme an på
enten tegne evner eller en avanceret form for copy&paste (man kunne
selvfølgelige også bare knalde sort i).

Men jeg vil i hvertfald prøve at kigge på det.

Punishers Inc.

Fra : Punishers Inc.

Dato : 30-12-01 12:35

Jeg har lavet tre versioner:

1. Kat med sorte øjne
2. Kat med halvgrønne øjne (lidt a la pelsen)
3. Kat på LSD med halvgrønne øjne

Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvordan katteøjne skal se ud, men du må
jo se om du kan bruge det til noget.

Alle tre ligger under dk.binaer som "Katte fanden", men da det er sendt via
news.stofanet.dk går der sandsynligvis et par timer fra dette tidspunkt.

Mvh
Punishers Inc.