Striptease-musik
Fra : Mads Pedersen

Dato : 03-01-01 19:20

Damn, damn og atter damn : på én eller anden måde er jeg havnet i den
situation, at jeg har lovet at opføre et lille "smid tøjet til musik"-nummer
til en tøsemiddag hos en bekendt.

Damn damn og damn, men nu har jeg altså lovet det, og så må jeg jo holde det
:-|

Det efterlader mig dog med et problem : musikken! Hvad skal jeg vælge?
Tidligere har jeg opført mit lille "synge-dansenummer uden sang" til You can
leave your hat on, og jeg regner da også med at bruge den nu på lørdag.
Problemet er bare, at nummeret er lidt kort. Introen er dog nærmest perfekt
til at skride ind på "scenen" til, så jeg regner med at starte med det
nummer.

Efterfølgende har jeg så brug for noget der kører i nogenlunde samme takt og
stemning. Nogen der har nogle gode forslag?

Mvh Mads
--
Fjern sletmig fra mailadressen ved besvarelse

Fra : Tomas O.

Dato : 03-01-01 21:27

"Mads Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev:
> Damn, damn og atter damn : på én eller anden måde er jeg havnet i den
> situation, at jeg har lovet at opføre et lille "smid tøjet til
> musik"-nummer til en tøsemiddag hos en bekendt.

Modig mand

> Damn damn og damn, men nu har jeg altså lovet det, og så må jeg jo
> holde det
> :-|

hehe

> Det efterlader mig dog med et problem : musikken! Hvad skal jeg
> vælge?

Hvad med Je'taime?

Den er vist nok med Jaen Birkin og findes endda i en humoristisk udgave
du kunne lave et 'nummer' til

> Tidligere har jeg opført mit lille "synge-dansenummer uden sang" til
> You can leave your hat on, og jeg regner da også med at bruge den nu
> på lørdag.

Den er nu også ret god til det

> Problemet er bare, at nummeret er lidt kort. Introen er dog nærmest
> perfekt til at skride ind på "scenen" til, så jeg regner med at
> starte med det nummer.

Findes den ikke i et remix, som er længere?

> Efterfølgende har jeg så brug for noget der kører i nogenlunde samme
> takt og stemning. Nogen der har nogle gode forslag?

her er jeg på bar bund.. (no pun intended)

Hilsen
Tomas O.

Fra : Fie & Christian

Dato : 03-01-01 22:11

Hej Mads

Hvad med "sex-bomb" med Tom Jones?

Hilsen
Fie

Fra : Peter G.

Dato : 03-01-01 22:30

"Mads Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> wrote in message
> [...]
musik"-nummer
> til en tøsemiddag hos en bekendt.
>
> Damn damn og damn, men nu har jeg altså lovet det, og så må jeg jo holde
Nemlig! You go grrrrrrlll *EG*

Nej det var da fint. Det lyder da som en oplevelse af rang (for alle
parter). Det skal nok blive morsomt. Vi får et referat, ikk'?

> [...]
og
> stemning. Nogen der har nogle gode forslag?

Ikke umiddelbart i samme stil og stemning. Jeg ville nok have sammensat mit
nummer til noget Prince. Han kan altid bruges til striptease
I samme tempo (mener jeg, har ikke mine CD'er her) har han nummeret "Darling
Nikki" fra Purple Rain. Om det passer til Joe Cocker aner jeg dog ikke.
Ellers er "Cream", "Gett Off", "319" og "It" andre numre der lige dukker i
mit hovede som stripteasemusik. hvor gode de er til at strippe til aner jeg
dog ikke :-/
Gå evt. på biblioteket og lån hele kataloget med ham, lyt det igennen
overfladisk og se om der ikke er noget du kan bruge *S*

/Peter
--
Andelslejlighed omkring Kbh søges:
Omkring 50 m², brutto pr måned maks. 2200, andel op til 350.000.

Fra : Mads Pedersen

Dato : 16-01-01 23:24

"Peter G." <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nej det var da fint. Det lyder da som en oplevelse af rang (for alle
> parter). Det skal nok blive morsomt. Vi får et referat, ikk'?

Hermed følger så (lettere forsinket) en lille fortælling om aftenens forløb
:

Jeg skulle først lave mad til de her fire tøser(hvoraf kun værtinden viste
besked om min "optræden"). Værtinden havde selv lavet forretten (sushi), og
det fik en af gæsterne til at spørge om Leo ("Do you know Sushi and
Leo?!!!!!") så ville komme og underholde senere. "Hæhæhæ, nej det gør han
ikke, men det er der en anden der gør!!!!" udbrød jeg så. Den var der ikke
så mange der forstod før senere på aftenen....

Nå, men under maden begyndte de at sidde og snakke om, om ikke der lige kom
en stripper forbi efter maden(!) og begyndte at sidde og køre hinanden helt
vildt op. Det var jo stort!!!! og i øvrigt meget underholdende at være "flue
på væggen" til en tøsekomsammen.

Nå, men det store øjeblik oprandt, og minsandten om ikke der stod et lavt
sofabord ved vinduet, perfekt til at udgøre en lille scene. Heldigvis var
der en venlig sjæl der slukkede lyset i stuen, så jeg ikke skulle stå i
modlys ud mod gaden for åbne gardiner (stuelejlighed.....)

Jeg endte med at bruge You can leave your hat on, bare mixet sammen med
introen fra Pink Floyds "Wish you were here". De to numre blev klippet
sammen med "pladen bliver flået af"-lyden fra TV2s Slaraffenland ("skjult
track" til allersidst på CDen)

Herefter gik det slag i slag indtil jeg tilsidst stod i de nysindkøbte
tætsiddende strækstof-agtige underdrenge og blød hat!!!!
Herefter fadede nummeret over i David Lee Roths medley af Just a gigolo
og...øh, Ain't got nobody tror jeg den hedder, mens jeg skred ud af stuen
for at vaske babyolien af kroppen.

Stor succes, stor succes. Skal sågar optræde med nummeret igen ved en anden
lejlighed, så det kan da være jeg er ved at skaffe mig en mulighed for at
tjene lidt ekstra lommepenge

Mvh Mads, amatørstripper in spe
----
Fjern sletmig fra mailadressen ved besvarelse

Fra : OnsloW

Dato : 04-01-01 09:02

April Stevens - Teach Me Tiger er vist også et godt bud.
Søg på Napster

Mvh
OnsloW
I'm sitting here completely