DCD
Fra : Mefistofeles

Dato : 03-01-01 16:04

Eftersom förra frågan gick så bra ...

Vet någon här om Dead Can Dance har någon spelning i
Skandinavien i år?

/Mef.

Fra : Vegard A. Johansen

Dato : 03-01-01 20:09

Mefistofeles wrote:

> Eftersom förra frågan gick så bra ...
>
> Vet någon här om Dead Can Dance har någon spelning i
> Skandinavien i år?

DCD er da oppløst?

--
Vegard

Fra : Mefistofeles

Dato : 03-01-01 20:58

"Vegard A. Johansen" <vegajoha@stud.ntnu.no> writes:

> DCD er da oppløst?

Är det så illa?
Har inte hittat någon ny info om dem men det står inte att de
är upplösta heller.

/Mef.

Fra : Uffe Holst

Dato : 03-01-01 21:25

In an article of 3 Jan 2001 Mefistofeles wrote:

> Har inte hittat någon ny info om dem men det står inte att de
> är upplösta heller.

Mon ikke 4AD har en hjemmeside, hvor der måske står noget om sådant.

--
Uffe Holst

Fra : N/A

Dato : 03-01-01 23:49

Fra : Uffe Holst

Dato : 03-01-01 23:49

In an article of 3 Jan 2001 Peter G. wrote:

> Det er de skam. Både Lisa Gerrard og Brendan Perry arbejder med
> solo-projekter.
> Kig evt på www.allmusic.com eller 4AD's hjemmeside.

Blot fordi de laver soloprojekter, er det jo ikke nødvendigvis ensbetydende
med, at de er gået i opløsning. På 4AD's hjemmeside har jeg uden at bruge
den store tid på det ikke kunnet finde en udmelding om, at de er gået i
opløsning. Allmusic påstår det godt nok, men informationerne på Allmusic
skal man nu altid tage med et gran salt, selvom jeg må indrømme, at
Allmusic for mig er en meget stor kilde til information. Og Lisa Gerrard
udgav jo trods alt også soloplader allerede inden Dead Can Dance udgav
deres sidste plade.

Men nu vi er ved Dead Can Dance, så vil jeg egentlig gerne høre nogle
anbefalinger. Jeg kender kun Into the Labyrinth og Spiritchaser. Hvordan
er resten?

--
Uffe Holst

Fra : Mefistofeles

Dato : 04-01-01 06:30

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> writes:

> Men nu vi er ved Dead Can Dance, så vil jeg egentlig gerne høre nogle
> anbefalinger. Jeg kender kun Into the Labyrinth og Spiritchaser. Hvordan
> er resten?

Jag har inte hört så mycket av dem.
Ville höra mer ... det var därför jag frågade.
Det som finns på www.dcdwithin.com är bra. Framförallt Bolero och Bylar -
en smula som _spåret_ Spiritchaser i alla fall.

/Mef.

Fra : Mefistofeles

Dato : 04-01-01 00:05

"Peter G." <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> writes:

> "Mefistofeles" <mefistofeles@deathsdoor.com> wrote in message

> Det er de skam. Både Lisa Gerrard og Brendan Perry arbejder med
> solo-projekter.
> Kig evt på www.allmusic.com eller 4AD's hjemmeside.

Sant. Inte ett ljud om DcD på 4ADs sida.
Kollade på www.dcdwithin.com men där stod inget alls. Att de däremot
har/har haft soloprojekt visste jag. Lisa var ju inblandad i soundtracket
till Gladiator, t ex.

/Mef.