Telia og bagateller ;)
Fra : Mickey

Dato : 29-12-01 17:37

Har Telia ikke en bagatelgrænse for regninger ? - tilsyneladene ikke ;)

I dag har jeg modtaget en regning fra Telia, det opkrævede beløb er så stort
som : 1,20kr + moms = 1,50kr!!
De har altså i ramme alvor ofret en kuvert, 3 (!) ark papir, administration
samt 5,50kr i porto for at opkræve 1,50kr ;)
Hvis ikke det var fordi regningen betales via PBS havde jeg nok ringet og
hørt om jeg kunne slippe, men nu skal de have deres penge bare pga.
ulejligheden med at opkræve dem ;)

En anden ting er så at regningen er for November måned og har betalingsfrist
til d. 31/12 2001 (godt PBS har vist det ca. hele december!)

Nederst på regningen har de så lavet en fin oversigt over telefonnumre man
kan ringe til for dette og hint, her har de præsteret at opstille 4
telefonnumre på 3 forskellige måder ;)

jow jow, Telia styrer for vildt med regninger ;)

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Fischer

Dato : 29-12-01 20:41

> De har altså i ramme alvor ofret en kuvert, 3 (!) ark papir,
administration
> samt 5,50kr i porto for at opkræve 1,50kr ;)

Sonofon er ikke meget bedre!
Jeg flyttede til Telmore i efteråret og har efterfølgende fået 2 regninger
tilsendt.
1 stk. på 1,66 kr. og 1 stk. på 0,00 kr. !!!

*Fischer

Fra : Mickey

Dato : 29-12-01 23:42

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Sonofon er ikke meget bedre!
> Jeg flyttede til Telmore i efteråret og har efterfølgende fået 2 regninger
> tilsendt.
> 1 stk. på 1,66 kr. og 1 stk. på 0,00 kr. !!!

du huskede vel at betale den sidste ikke ? ;)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-12-01 05:43

Fischer skrev:

>1 stk. på 0,00 kr. !

Det lyder lige som noget for "Rene ord for pengene"

Prøv at scanne den og send den til dem, og send lige en kopi i
dk.binaer

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Fischer

Dato : 30-12-01 07:18

> Det lyder lige som noget for "Rene ord for pengene"
> Prøv at scanne den og send den til dem, og send lige en kopi i
> dk.binaer

Jeg er bange for at den er blevet smidt ud - i øvrigt uden at blive betalt.

Men måske dukker den op når jeg her efter nytår skal have sorteret i stakken
af betalte regninger. I så fald skal jeg nok scanne den.

*Fischer

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-12-01 10:24

> Jeg er bange for at den er blevet smidt ud - i øvrigt uden at blive
betalt.

> Men måske dukker den op

Ellers får du jo nok en rykker på et tidspunkt

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket