Andet multimedie
bentjuul 3670
movie fra Olympus c-3000 kamera
Fra : Tine Müller

Dato : 29-12-01 17:55

Jeg har optaget en lille movie med ovennævnte kamera, men på optagelsen kan
man næsten ikke se noget, da der var temmelig mørkt i lokalet. Man kan kun
skimte nogle stearinlys. Lyden er helt ok. Det er åbenbart ikke muligt at
optage movie i et mørkt lokale med dette kamera. Findes der et program hvor
man kan åbne movien og lysne de forskellige frames og så gemme igen? Hvad
med Adobe Premiere?

Håber nogen kan hjælpe mig?

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : P.C.

Dato : 29-12-01 18:31

Hi.
Med vores Olympus kamera fulgte der noget software med, og det er sikkert samme
software du bruger, når du downloader fra kameraet.
Under "Image" i den øverste menu bjælke, kan du finde et punkt der hedder
"instant fix", prøv den på et af dine billeder ; hvis det er løsningen, kan du
vist afmærke alle billeder og på en gang få "instant fixed" dem alle.
Have a nice day.
P.C.
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/a

Fra : Tine Müller

Dato : 30-12-01 08:58

"P.C." <per.corell@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan du
> vist afmærke alle billeder og på en gang få "instant fixed" dem alle.

Hej P.C.

Tak for dit forsøg på at hjælpe mig. Jeg kender godt til "instant fix", og
det bruger jeg også på mine enkelte billeder, men her er problemet jo, at
det er en movie, så hvordan får jeg den delt op i frames og lysnet dem, det
er det mit spørgsmål går ud på?

Fra : Thf

Dato : 30-12-01 17:57

> [...]
>det er en movie, så hvordan får jeg den delt op i frames og lysnet dem, det
Du skal have fat i noget videoredigerings software(eks:Adope), men det kan
du konveterer/ændre alt i en fil.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : P.C.

Dato : 30-12-01 23:19

Hi.

"Tine Müller" <tinem@email.dk> skrev i en meddelelse

Nu ved jeg ikke om du kan stoppe videoen med bestemte mellemrum, for kan du det,
kunne du med Alt-printScreen gemme et par hundrede skærmbuffer billeder, ------
måske kan man finde animasions programmer der kan sættes til at generere
navngivne still billeder af skærmbilledet i den applikasion der er fremme
; ------ jeg mener det er standard Windows funktioner ,men hvis man kan, kunne
du jo bruge "instant fix" på hvert af skærmbillederne ,så ville farverne nok
blive lysere, ellers er der måske en knap man kan dreje ;))
P.C.