Sønderjydske kålpølser i Aalborg?
Fra : Bess

Dato : 29-12-01 13:49

Nogen der ved om man kan købe (rigtige) sønderjydske kålpølser i Aalborg? -
Eller måske noget der kommer tæt på

mvh
Bess

Fra : ole larsen

Dato : 29-12-01 21:02

Bess skrev i meddelelsen ...
>Nogen der ved om man kan købe (rigtige) sønderjydske kålpølser i Aalborg? -
>Eller måske noget der kommer tæt på
>
>mvh
>Bess

I Odense har de dem i Kvickly: De er næsten lige så gode som den gode slagters, du må finde.
Og som jeg har fundet her i byen.Vollstedt i Haderslev laver de mest krydrede - hele huset
stinker, men de smager. Husk at koge i ca. 20 min. og lade trække i ca. 10. Dijon sennep og
grønlangkål - og blæs på om den er Sønderjydsk eller Himmerlandsk eller bare god.
Jums
Ole

Fra : Anders Buch

Dato : 27-12-01 10:32

Hej Bess

"Højer Pølser" laver pølser til hele landet - blandet andet rigtige gode
spegepølser.

Men de laver også rigtige kålpølser. Hvilke forretningskæder der forhandler
Højer i Aalborg ved jeg ikke, men i København kan ihvertfald fåes i Irma.

- Anders

Fra : Bess

Dato : 30-12-01 11:02

Tak for svarene, som jeg giver videre. Jeg selv har selvfølgelig for længst
sikret mig en pose - af de rigtige -som skal serveres med _rigtig_
grønlangkål .

mvh og godt nytår
Bess