RAM til Brother 1270N - hvor?
Fra : MacMan

Dato : 28-12-01 23:20

Hejsa,

Er der nogen der ved hvor man kan finde RAM til en Brother 1270N?
Det er måske lidt offtopic, men da det jo er en PostScript printer tænkte
jeg at andre Mac brugere måske også havde en :)

- Morten

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 28-12-01 23:38

MacMan <nospam@nospam.com> wrote:

> [...]
> Det er måske lidt offtopic, men da det jo er en PostScript printer tænkte
> jeg at andre Mac brugere måske også havde en :)

Prøv ComputeStores tonerguide. Den har dog et problem lige i
øjeblikket...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-12-01 09:39

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Prøv ComputeStores tonerguide. Den har dog et problem lige i
> øjeblikket...

Ti piskeslag til mig selv... fedt at henvise til en tonerguide, når der
spørges til RAM

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Stuffy

Dato : 29-12-01 09:35

> Er der nogen der ved hvor man kan finde RAM til en Brother 1270N?

Hej

Det er ganske almindeligt EDO RAM - max 32 MB.

Hilsen Jimmy

Fra : MacMan

Dato : 29-12-01 13:44

I brevet "zefX7.8$rx3.424@news.get2net.dk" skrev Stuffy (stuffy@hotmail.com)
den 29/12/01 9:34:

> Det er ganske almindeligt EDO RAM - max 32 MB.

Super, det er jo nemt og billigt så :)
Har lige bestilt en klods til 180,-.

Morten