Jagttegnsundervisning søges
Fra : Christian Due

Dato : 28-12-01 17:44

Jeg søger jagttegnsundervisning i kbh's området med afsluttende prøve til
foråret. Kender du til et sted, hvor der stadigvæk er pladser, hører jeg
gerne om det.

På forhånd tak

Christian Due

Fra : Rønnebærkæret

Dato : 30-12-01 09:06

Jeg har selv tilmeldt mig hos Guns & Gents i københavn. Undervisningen
starter den 8/1

Prøv at kontakte dem på tlf. 33912424 og hør om der er flere pladser.

/John E. Larsen

Fra : Christian Due

Dato : 30-12-01 17:02

"Rønnebærkæret" <john@fairpriser.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har selv tilmeldt mig hos Guns & Gents i københavn. Undervisningen
> starter den 8/1
>
> Prøv at kontakte dem på tlf. 33912424 og hør om der er flere pladser.
>
> /John E. Larsen

Har prøvet! Alt udsolgt

Mvh
Christian Due

Fra : Lasse Larsen

Dato : 30-12-01 18:32

Prøv KVL's jagtforening www.jagt-kvl.dk. Jeg har selv taget deres
sommerkursus og der var ikke noget at klage over(Jeg bestod ihvertfald.
De er heller ikke så dyre som f.eks. G&G.

Mvh Lasse

Fra : Christian Due

Dato : 31-12-01 11:29

"Lasse Larsen" <lcl@lgk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sommerkursus og der var ikke noget at klage over(Jeg bestod
ihvertfald.
> De er heller ikke så dyre som f.eks. G&G.

De er også booket helt op

Indrømmet jeg er lidt sent ude, men der må da være et kursus i stor kbh hvor
der er ledige pladser!!

Mvh
Christian

Fra : Lars Kirstein

Dato : 03-01-02 11:58

> ihvertfald.

> De er også booket helt op
>
> Indrømmet jeg er lidt sent ude, men der må da være et kursus i stor kbh
hvor
> der er ledige pladser!!
>
> Mvh
> Christian

Prøv hos Storkøbenhavns Jagtforening. (lokaler i Sommerstedgade på
Vesterbro)
Kontakt Ole Pedersen på telefon 39 29 59 81.
www.sjf.dk

Mvh
Lars Kirstein