Tilslutning af mus og tastatur
Fra : Henrik

Dato : 28-12-01 15:04

Hejsa
Mit gamle tastatur bliver sluttet til min computer med et "stort" rundt
stik, men nu har jeg fået et nyt tastatur men det er med PS/2 stik, kan man
købe en adapter, så jeg kan få det til at køre sammen ?
(det nye tastatur er et Microsoft Internet Keyboard Pro)

Jeg har også fået ny mus, og her er problemet det samme, musen er med PS/2
stik, og min computer har "kun" et normal seriel stik.
Men her har jeg set at man kan købe en adapter, vil der opstå problemer med
dette ?
(musen er en Microsoft IntelliMouse explorer)

Mvh. Henrik

Fra : Tom Christensen

Dato : 28-12-01 18:31

Hej Henrik

> [...]
med
> dette ?
> (musen er en Microsoft IntelliMouse explorer)

Ja, du kan købe adaptere til den slags - både mus og tastatur.
Jeg har anvendt sådan nogle enkelte gange, det har hver gang virket uden
problemer.
(Ligger der ikke et serielt stik i museæsken ? - det plejer der at gøre ved
Logitechs mus)

Held og lykke.

--
venlig hilsen