Hvem kan hjælpe med dette hit (?) fra 80'e~
Fra : Søren Nielsen

Dato : 27-12-00 18:19

Hejsa

Jeg håber det er den rigtige nyhedsgruppe at spørge om hjælp i?

Jeg leder desperat efter følgende sang, som var et hit (synes jeg) i
80'erne:

Omkvædet lyder noget i retning af: "....love's what you make it..."
Jeg kan huske at videoen var noget med et klaver ude i naturen (i en skov
eller på en mark), og at det regnede / dryppede vand ned på tangenterne.

Kloge hoveder har foreslået at gruppen kunne være Talking Heahd eller Tears
For Fears, men det har ikke bragt mig videre.

Tak for hjælpen.

Mvh.
Søren Nielsen
gewurztraminer@email.com

Fra : Aakjær

Dato : 27-12-00 18:32

Gruppen hedder "Talk talk", sangen hedder Life's what you make it. Fed sang
i øvrigt, havde helt glemt den, jeg må hurtigt hente den på Napster inden
lukkning 1. januar :(

Fra : sniper Nolight

Dato : 29-12-00 22:26

> lukkning 1. januar :(

lukker napster??... ifølge hvem?

Fra : Tomas O.

Dato : 29-12-00 23:57

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@get2net.dk> skrev:

> lukker napster??... ifølge hvem?

http://www.zdnet.com/tlkbck/comment/22/0,7056,93960-516889,00.html

http://www.collegian.psu.edu/archive/2000/07/07-31-00tdc/07-31-00dops-letter-2.asp

http://www.sptimes.com/News/072900/Business/Judge_blocks_closing_.shtml

http://www.brainerddispatch.com/stories/072700/nne_0727000025.shtml

fundet på www.google.com med søgeordene 'closing of napster'

Nettet er altså et stort opslagsværk.... man kan godt selv slå ting
op...

Hilsen
Tomas O. som mener www.google.com er alles ven

Fra : sniper Nolight

Dato : 30-12-00 11:52

> Nettet er altså et stort opslagsværk.... man kan godt selv slå ting
> op...

gjorde jeg skam også... læste på napster.com at der måske ville blive en
slags medlemskab, men intet om lukning... prøv at slå den op

Fra : Tomas O.

Dato : 30-12-00 12:32

> gjorde jeg skam også... læste på napster.com at der måske ville blive
> en slags medlemskab, men intet om lukning... prøv at slå den op

Glimrene *S*

Det lukker som et gratiststed og et eller andet multinationalt selskab
overtager det hele og får på den måde ffri logniong af hvad vi kan lide
af musik allesammen og det der bliver downloadet mest er det der til
sidst er tilbage for hvorfor skulle de bruge resourcer på at
distribuere musik der ikke er på downloadlistens top 1000.

Kan I se hvad der sker når det bliver sådan?

Det kan jeg og jeg bryder mig ikke om det!

Hilsen
Tomas O.

Fra : sniper Nolight

Dato : 30-12-00 15:43

> [...]
> distribuere musik der ikke er på downloadlistens top 1000.
>
> Kan I se hvad der sker når det bliver sådan?
>
> Det kan jeg og jeg bryder mig ikke om det!

tja, men mon ikke der så bliver et alternativ... på en eller anden måde

Fra : Tomas O.

Dato : 30-12-00 17:05

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@get2net.dk> skrev:
SNIP

> tja, men mon ikke der så bliver et alternativ... på en eller anden
> måde

Mon ikke det går lidt, som ham her skriver?

Fra : sniper Nolight

Dato : 30-12-00 21:08

> Mon ikke det går lidt, som ham her skriver?

http://www.collegian.psu.edu/archive/2000/07/07-31-00tdc/07-31-00dops-letter
-2.asp

jo, han har vist fat i noget af det rigtige

Fra : Tomas O.

Dato : 31-12-00 12:20

SNIP LINK

> jo, han har vist fat i noget af det rigtige

ja det tror jeg

Hilsen
Tomas O.