Det nye klatrestativ
Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-12-01 13:12

Ja, så har kattenes forsinkede julegave holdt sit indtog!
Men jeg synes nu nok, at deres begejstring er bare lidt lunken!
Jeg havde på forhånd ventet, at Ferina (aby) straks ville indtage hængekøjen
i toppen, men niks! Forsøgte at sætte damen derop, så hun ligesom kunne få
en forståelse af, hvad stativet og diverse hylder skulle anvendes til. Men
hun så nærmest rædselsslagen ud og kom ned som skudt ud af en kanon!
Nu håber jeg jo, at det kun er begynderskepsis og at de efterhånden vil
komme til at elske deres klatretræ.
Efter at have læst en hel del indlæg her i NG, syntes jeg jo næsten ikke, at
jeg kunne være bekendt at have katte, uden også at have sådan et stativ
stående!
Hvor længe var jeres voksne misser om at fatte budskabet?

Nytårshilsener til både katte og deres mennesker fra

Eva, Sabina, Ferina og Nikita

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 28-12-01 18:13

Lad os sige det på den måde. Her er de begyndt at indtage det, stort set
inden det er fuldt samlet, og sådan har det været med alle stativer

M.v.h.
Lise

Fra : Kirstine

Dato : 28-12-01 21:40

In article <3c2c6160$0$89101$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
safeni@privat.tdcadsl.dk says...
> [...]
> stående!
> Hvor længe var jeres voksne misser om at fatte budskabet?

Tabasco og Julius var helt med på, hvad dimsen skulle bruges til...inden
deres far var færdg med at samle den! Det var noget af et syn med manden,
der bandede, svovlede, kæmpede med hylder, pølser, køjer og pinde, mens
kattene myldrede rundt i det ufærdige klatrestativ *G* De var 1½ år, da
de fik deres egen etagebolig...

--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Maj-Britt

Dato : 28-12-01 22:02

Hej Eva,

Det var da også pokkers utaknemmligt af dine divaer *tsk tsk* Men jeg er
overbevist om, at de snart vil sætte pris på din flotte julegave Mine
mislinger har altid været meget begejstrede for deres klatretræ, meeen det
må jo indrømmes, at de nu mest bruger det til at sove i

Men fat mod Eva; en af mine veninder's kat ignorerede det dyrt indkøbte
klatretræ i 3 fulde måneder, før han nedværdigede sig til at sætte sine
kløer i det Måske skulle du forsøge at lokke med lidt strategisk
placerede godbidder?

Nytårshilsner fra Maj-Britt ( som har svært ved at skrive når jeg samtidig
skal nusse en kat, der eeelsker at sidde på skulderen, når jeg er placeret
foran 'puteren ... Ja ja ja jeg ska' jo liiige vænne mig til at have aby
*fnis*)

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-12-01 22:22

Kan fortælle at Ferina har accepteret klatretræet som en helt fin idé!
I øjeblikket sidder hun øverst oppe og skuer ud over sit domæne, hun har jo
hurtigt fundet ud af, at herfra kan hun følge med i alt, så hun ikke
risikerer at gå glip af noget!
De to andre er kolde i rumpetten, de har endnu ikke "set lyset", men det
kommer forhåbentlig!

mvh Eva

Maj-Britt <mbrha@mail.tele.dk> skrev i en news:a0imiq$onh$1@sunsite.dk...

Fra : Kate

Dato : 28-12-01 22:05

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote in

> Hvor længe var jeres voksne misser om at fatte budskabet?

Nu kan jeg jo se andre siger at deres forstod det før end mad det
samme. Bare rolig, mine forstod det ikke lige med det samme. Jeg tror
nok mit er omkring 5-6 år gammelt dvs at Johan og Sofie har været
omkring 5-6 år og Oliwer 2-4 år. Der gik såvidt jeg husker et par dage
før drengene indtog træet, Sofie bruger det, men hun ligger sjældent på
det jeg tror hun måske 2-3 gange om året får hevet sin mås op på
øverste hylde, men hun ynder ikke højder. Ikke en gang reolen går hun
op i andet end de nederste hylder.
Bare rolig, Eva, dine misser skal nok finde ud af hvo god en julegave
de har fået
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.