Björk og Keith Jarrett
Fra : Kewin Agerbo Panduro

Dato : 27-12-00 02:13

Hej.

Nogen som kan fortælle mig, om Björks 'SelmaSongs' (soundtracket til Dancer
in the Dark) er værd at købe, da der jo kun er 7 skæringer på? Jeg _er_ i
forvejen en stor beundrer af Björk, så hvis nogen havde i tankerne, at jeg
måske ville blive skræmt af hendes personlighed fra hendes tidligere album i
tilfælde af, at den også er tydeligt fremtrædende på 'SelmaSongs', så er der
ikke nogen farer for det.
Desuden kunne det også være rart at høre, hvis nogen har kendskab til
nogen fremtidige koncerter med hende i Danmark, og om nogen kender til
hendes live-koncerter og kan fortælle mig om positive og/eller negative
aspekter fra disse?

Sidstnævnte spørgsmål vil jeg også gerne spørge fuldstændigt identisk om
mht. den amerikanske jazzpianist Keith Jarrett, hvis nogen skulle kende til
dette.

/Panduro

Fra : Uffe Holst

Dato : 27-12-00 02:20

In an article of 26 Dec 2000 Kewin Agerbo Panduro wrote:

> Nogen som kan fortælle mig, om Björks 'SelmaSongs' (soundtracket til Dancer
> in the Dark) er værd at købe, da der jo kun er 7 skæringer på?

Tjah, en enkelt af Björks skæringer er ofte mere værd en mange andre
kunstneres hele albums. Køb du den roligt. Lidt anderledes end hendes
tidligere soloudgivelser, synes jeg, ja, faktisk synes jeg, at det virker
som om hun selv har genlyttet sine gamle Kukl-plader, inden hun skrev
Selmasongs.

--
Uffe Holst

Fra : N/A

Dato : 29-12-00 02:23

Fra : N/A

Dato : 29-12-00 02:23

Fra : Per LH

Dato : 29-12-00 02:23

- måske var det derfor hun blev Dancer In The Dark?

--
mvh Per LH
xxguitarsiden@indbakke.dkxx fjern/remove xx&xx