Juhuuuuu!
Fra : Lisa K

Dato : 28-12-01 12:22

Hej Allesammen.

Endelig gode nyheder herhjemme, jeg har lige ringet til dyrlægen og fået
besked om at Salem sagtens kan komme hjem idag.
Hvor er det bare dejligt. Nu håber jeg bare at han er helt rask
og ikke giver os sådan en forskrækkelse igen.
Tak for alle hilsnerne her i juledagene, det har varmet herhjemme.

Mange hilsner fra Lisa og Stoffer (der endelig får sin "storebror" hjem igen
og håber at han
er legesyg og frisk)

Fra : Kate

Dato : 28-12-01 12:39

"Lisa K" <lisa@juice.dk> wrote in

> Endelig gode nyheder herhjemme, jeg har lige ringet til dyrlægen
> og fået besked om at Salem sagtens kan komme hjem idag.

Åh Lisa, det er godt. Håber at han aldrig mere skal lide sådan, for
puhhh hvor må han ha' haft det slemt.
Husk at forkæle ham bare lidt
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 28-12-01 19:55

Hej Lisa
Håber Salem er kommet hjem, og har det godt. Nyt specialfoder vil jo nok
sørge for
at I ikke får en sådan forskrækkelse igen, og så er han jo en ung kat, så
han skal
nok blive helt rask. Men det må da godt nok have været en trist jul, men så
blive det
forhåbentlig et godt nytår.
Hilsen Denise