ZooZity
Fra : Jan

Dato : 28-12-01 12:24

Hej!

Er der nogen, der vil stemme på en af vore andre søde misser???>fedte,
fedte< (vi har jo også den før omtalte perser), så vi måske kan holde os på
Top-10 resten af året .......1000 tak på forhånd!!!!!!!!!!!!! ))))

http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=2041

MVH

Jan

Fra : Trine

Dato : 28-12-01 16:25

Hej Jan

sæføli...der er givet toppoint herfra Kær misser du har der!!

Hilsen
Trine

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 28-12-01 20:04

Hej Jan
Hvis det er Nikita, så har den fået toppoint - bedårende mis.
Hilsen Denise

Fra : Jan

Dato : 28-12-01 20:00

Hej Denise...

Jo, det er vores Nikita....1000 tak for stemmerne ....uh, det er
spændende!!!!!!! )))

MVH

Jan

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 29-12-01 19:43

Toppoint er afgivet herfra, og fik samtidig en god jule overraskelse.....min
Keshna er nr. 10...

Camilla Christiansen

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 29-12-01 20:27

Har givet begge billeder af Keshna toppoints *S*

> Toppoint er afgivet herfra, og fik samtidig en god jule
overraskelse.....min
> Keshna er nr. 10...

http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=2471

Hvis ellers man kan se noget, så er det mine to skovkattehanner i lidt
slankere og yngre udgaver end nu *S*

M.v.h.
Lise

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 29-12-01 20:22

Har givet den søde Nikita topkarakter en gang, og den vil desværre ikke lade
mig gøre det igen *S*

M.v.h
Lise

Fra : Jan

Dato : 29-12-01 20:29

Tak for stemmerne
Jeg skal nok gøre gengæld ))))

Der er et andet billede af Nikita, som ikke klarer sig helt så godt, men
måske....>fedte lidt mere<
http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=1976

Mange hilsener

Nikita, Jan...og alle de andre 4-benede

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:3c2e1817$0$55629$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Trine

Dato : 29-12-01 22:19

Hej igen

Nu har jeg også givet toppoint på det billede hvor hun er baby...gosh hvor
er hun altså nuser...man kunne godt få kriller i fingrene efter en babymis

Mvh

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 30-12-01 00:00

har været på begge billeder med max points *S*

M.v.h.
Lise

Fra : Jan

Dato : 30-12-01 12:47

Hej Lise

Prøvede også at give dine to dejlige skovkatte points, men selvom skalaen
var på, så skete der ikke en dyt...det er jo SNYD
Prøver igen lidt senere, men det er ikke sådan, når man har fast
IP-adresse..ØV!

MVH

Jan

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:3c2e4b34$0$62871$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 30-12-01 14:02

Det går nok *S*

og så har jeg lige smidt mit nye barn på også *S*

http://www.zoozity.dk/petzity/modtaget.asp?id=2515

jeg kan dog ikke se det endnu *S*

Fra : Jette

Dato : 30-12-01 04:25

"Jan" skrev:
> [...]
> fedte< (vi har jo også den før omtalte perser), så vi måske kan holde os

> Top-10 resten af året .......1000 tak på forhånd!!!!!!!!!!!!! ))))

Missen er ualmindelig nuttet ... men fotografens evner er også ud over det
sædvanlige. Derfor max point fra mig .

Mvh. Jette