Fondue
Fra : otn

Dato : 28-12-01 15:48

Nytårsaften står den på fondue ( olie ). Alle gode råd/ideer modtages
med taknemlighed.

PFT

otn

Fra : Torbenth

Dato : 29-12-01 00:14

otn skrev i meddelelsen <1f54dsq.7kf8z81t4t0hoN%otn@stofanet.dk>...
>Nytårsaften står den på fondue ( olie ). Alle gode råd/ideer modtages
>med taknemlighed.

Hej.

Har til mine gæsters store tilfredshed serveret fondue med:

Rensdyrkød, mørbrad, tykstedsfilét og cocktailpølser. Dertil hele
champignoner og rød/grøn peber.
Som afslutning panerede cemembert (trekantede) + vindruer og solbærsyltetøj.
Og naturligvis ristet brød én masse.
Drikkevarer efter behag.
Rensdyrkød smager noget efter godt oksekød bare mere intenst i smagen (og
det er bare mørt)
Vi brugte palmin da vi synes olie sprøjter for meget.

Mvh.
Torben

Fra : Torbenth

Dato : 29-12-01 00:16

Torbenth skrev i meddelelsen ...

>Rensdyrkød, mørbrad, tykstedsfilét og cocktailpølser. Dertil hele

Der var lige en tyrkfejl. Tykstegsfilét.

Torben