Hvor julemanden bor (CD med Grete Ingemann~
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 28-12-01 03:42

Nu i denne søde juletid, så kunne min moder godt tænke sig at finde
den CD hvor sangen "Fortæl mig hvor julemanden bor" bliver sunget af
Grete Ingemann. Mine forældre har jagtet den i flere år, og de har
ikke kunnet finde den. Problemet er også at finde ud af hvad nøjagtig
CDen hedder så man nemmere kan få den fundet. Kan gruppen her komme
med et godt forslag? Gerne også hvor man evt. kan bestille CD'en
henne. Den skulle hedde noget med Dansk Jul (eller lign).

Håber at der findes hjælp derude.

Glædelig jul og godt nytår

/Thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-12-01 04:33

Thomas Rasmussen <simpsons@kom.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:28p7kr8hxqo.fsf@zil.kom.auc.dk...

> [...]
> med et godt forslag? Gerne også hvor man evt. kan bestille CD'en
> henne. Den skulle hedde noget med Dansk Jul (eller lign).

--------------------------------
Jeg vil forslå at du ringer til en af de største lokalradioer i landet, som
har dansktop-format. Når jeg ønsker plader på min lokale radio slår de sådan
noget op på få sekunder. De 2 største dansktop-lokalradioer ligger ved
Odense og ved Ålborg.
Det er mere præsist: Radio Midtfyn / Radio 2000 (i Ringe)
og Radio Nibenitten (i Nibe) og Midtfjord Radio (i Løgstør)

Jeg garanterer ikke at de vil hjælpe hvis man ikke er medlem af radioen, men
det er da et forsøg værd. Hov, nu kommer jeg lige i tanker om at Danmarks
Radio, så vidt jeg husker, har en service hvor de hjælper folk med
pladespørgsmål, hvis kan kan titlen eller sangerens navn.

Hilsen Åge

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 28-12-01 14:40

Hej Thomas

Så vidt jeg kan se hedder cd'en "Rigtig dansk jul", plademærke og nr. er: Fanfare - FANCD 8830 og skæringen hedder : Fortæl mig fortæl mig. (Produceret i 1988!)
Den kan sikkert lånes på dit bibliotek.

Jørgen