Hjælp til Gangway tekst
Fra : Mikael Strøm Eriksen

Dato : 25-12-00 13:25

Jeg har spottet teksten til "Mountain Song" her i gruppen, og vil nogen
venligst forklare mig, hvad den handler om??

Hvad er DAY og PDOQ - og hvad betyder feeble?

En anden sang - I "Didn't I Make You Laugh" synges der i slutningen en masse
gange, at de håber ved Gud ikke, at nogen vil komme for sent d. 21. maj -
hvad er der med denne dato?

/mikael

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 25-12-00 13:34

On Mon, 25 Dec 2000 13:24:44 +0100, Mikael Strøm Eriksen wrote:

> Hvad er DAY og PDOQ - og hvad betyder feeble?

feeble:
1 a : markedly lacking in strength b : indicating weakness
2 a : deficient in qualities or resources that indicate vigor,
authority, force, or efficiency b : INADEQUATE, INFERIOR
<http://www.britannica.com/cgi-bin/dictionary?va=feeble>

Mere hér:
<http://www.dict.org/bin/Dict?Query=feeble&Strategy=*&Database=*&Form=Dict1>

Mvh.

--
"The problem is, you see everything in terms of black Adam Sjøgren
and white" "SOMETIMES THAT'S THE WAY THINGS ARE!!" asjo@koldfront.dk

Fra : Esben I.

Dato : 27-12-00 20:10

Mikael Strøm Eriksen <mier@mail1.stofanet.dk> skrev i artiklen
<v0H16.490$fp1.34957@news101.telia.com>...
> Jeg har spottet teksten til "Mountain Song" her i gruppen, og vil nogen
> venligst forklare mig, hvad den handler om??
>
> Hvad er DAY og PDOQ - og hvad betyder feeble?

Absolut ingenting!!!! Jeg har det fra hva-er-det-nu-han hedder , der skrev
sangen
"feeble" betyder affældig/skrøbelig/svagelig
mvh. Esben I.