PHP
Fra : Brian Elkjær

Dato : 28-12-01 01:57

Nogen der kan hjælpe mig med PHP, jeg kunne godt tænke mig at kunne lave
hjemmesider i det format, men jeg ved ikke helt hvilke programmer som jeg
bør bruge, nogen der kan hjælpe mig med det ?

MVH
BB

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-12-01 02:28

Fri, 28 Dec 2001 01:57:12 +0100, skrev "Brian Elkjær"
<Kelly_BB@Mail.Dk>:

>Nogen der kan hjælpe mig med PHP,

Ja, det kan de i den gruppe, som jeg henviste til mit andet svar
til dig.
Se Message-ID:

Php laves ikke i Frontpage.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : arne h. wilstrup

Dato : 28-12-01 09:50

> Fri, 28 Dec 2001 01:57:12 +0100, skrev "Brian Elkjær"
> <Kelly_BB@Mail.Dk>:
>
> Php laves ikke i Frontpage.

PHP kan godt laves i FrontPage, men for at det kan komme til at virke, skal
udbyderen have indlagt serversoftwaren til php. Den kan også hentes gratis
på nettet til den lokale maskine mhp. afprøvning.

Men php er ikke noget, der har den samme automatik som FrontPage og der
findes ikke noget php i FrontPage.

--
ahw