Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Andelsejendomsinvestering via Thriving Int~
Fra : Kirsten Kofod og Mor~

Dato : 27-12-01 22:45

Vi får besøg af en konsulent fra ovennævnte selskab imorgen i forbindelse
med mulig investering i en udlejningsejendom.
Er der nogen som har kendskab til selskabet?
Både positivt og negativt modtages.

Fra : Frihtiof Andreas Jen~

Dato : 03-01-02 20:40

"Kirsten Kofod og Morten Bertelsen" <Kirsten.Kofod@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3c2b981e$0$55558$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Vi får besøg af en konsulent fra ovennævnte selskab imorgen i forbindelse
> med mulig investering i en udlejningsejendom.

konsulent == sælger ...
> Er der nogen som har kendskab til selskabet?

Næh - jeg kan bare ikke lide navnet "Thriving International APS" -
"international" og "APS" skurrer i mine ører

Bemærk hvordan mødet forløber: Hvis sælgeren forsøger at tage kontrol ved at
flytte "mødet" fra f.ex. jeres kaffebord til spisebordet, kommer med "her &
nu sidste chance"-tilbud og eventuelt kommer med den med at i skal beskrive
jeres drømme - så han bedre kan målrette showet, så pas på!

Det kommer fra posen med salgsteknikker for sidegadevekselerer!

Et seriøst firma vil spørge til jeres økonomi, hvor meget i vil investere,
hvornår i skal bruge pengene, risikovillighed, om i kan tåle at tabe penge
og lade jer træffe beslutningen i fred og ro.

Det er vigtigt at i får et prospekt som i bør tage til en revisor først,
dernæst en advokat for at få gjort rede for skatteforhold og om økonomien
hænger sammen i projektet. Ejendomsinvestering er meget kompekst og pga.
skattefars involvering er det absolut afgørende at de skattemæssige forhold
i projektet er i orden så i ikke senere får et kæmpe skattesmæk.

Fra : Erik G Christensen

Dato : 03-01-02 21:03

Frihtiof Andreas Jensen wrote:
klip