Gode catering erfaringer
Fra : Anders Buch

Dato : 27-12-01 20:45

Hejsa der i gruppen

Jeg står og mangler catering til nytårsaften (ja, jeg ved godt jeg er sent
ude til en 25 mennesker i København K.

Nogen der har pratiske og gode erfaringer med nogle firmaer, som kan levere?

Og eventuelt nogle gode idéer til god mad, som skal kunne serveres uden brug
af hverken blus eller ovn!

Kold buffet er selvfølgelig en mulighed - men måske har i nogle idéer til
noget mere genialt ...

- Anders

Fra : Flemming

Dato : 27-12-01 20:58

Hej Anders
Hvad med fondue ???? der kan sidde ca. 6 pers ved hver gryde, der kan laves
rødvins, oste, olie og chokolade fondue så kan man jo rykke lidt rundt og på
den måde skifte bordherre/dame ofte det kan være ret så hyggeligt - god fest
og godt nytår
M.v.h. Gitte

Fra : Anders Buch

Dato : 28-12-01 09:53

Hej Gitte

Den har godt nok været oppe, men vi syntes ikke det var så sjovt

Vi satster istedet på Boejesen (http://www.bojesen.dk/), som har følgende
menu:

MENU
.. Terrin af torsk og jomfruhummer med basilikum
.. Grillet frisk tun med skorzonerrødder i persilleolie
.. Romaine Salat med karamelliserede auberginer og parmesan
.. Ballotine af sprængt hane og foie gras - hertil chutney af græskar og
tranebær
.. Dyrefilet i medaljoner rullet med røget spæk lagt i cremet Carl Johan
sauce *)
.. Kartofler, grønne bønner og fennikel vendt med trøfler
.. Ostetærte med syltede valnødder *)
.. Tiramisu med Marsala sirup
Til menuen følger hjemmebagt brød fra egen stenovn samt smør.

Alt kan nemlig serveres koldt - så vi satser på en kanon aften...

Godt nytår til alle!

- Anders

Fra : Flemming

Dato : 28-12-01 11:01

mmmmmm det lyder ellers ikke tosset er der plads til flere
Gitte