netgear og webspeed
Fra : Frank

Dato : 27-12-01 19:34

Hej

Jeg har købt en netgear "Web safe router" Rp114.(
http://www.netgear.com/product_view.asp?xrp=4&yrp=12&zrp=93 )
Den vil jeg gerne bruge sammen med mit TDC Webspeed k2 abonnement, men jeg
kan ikke finde ud af at konfigurerer den.

F.eks.....
Ved "Encapsulation" har jeg mulighed for at vælge 3 forskellige ting
nemlig: Ethernet, ppp over ethernet og pptp?
Alt efter hvad jeg vælger her opstår der nye muligheder

Frank

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-12-01 20:00

Thu, 27 Dec 2001 19:33:45 +0100, skrev "Frank"
<F.lhivbukserneafmig@oncable.dk>:

> [...]
>Den vil jeg gerne bruge sammen med mit TDC Webspeed k2 abonnement, men jeg
>kan ikke finde ud af at konfigurerer den.

Prøv i news:tele.internet.kabelmodem eller måske bedre i

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Frank

Dato : 28-12-01 10:30

> Prøv i news:tele.internet.kabelmodem eller måske bedre i
>
> med venlig hilsen
> Knud

Jeg tror ikke at news:tele.internet.kabelmodem eksisterer mere??

Men mit problem er løst ved hjælp af news:dk.edb.netvaerk
Tak

Frank

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-12-01 14:55

Fri, 28 Dec 2001 10:30:17 +0100, skrev "Frank"
<F.lhivbukserneafmig@oncable.dk>:

>Jeg tror ikke at news:tele.internet.kabelmodem eksisterer mere?

Den lever da i bedste velgående og har en del indlæg.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Frank

Dato : 28-12-01 19:56

> Den lever da i bedste velgående og har en del indlæg.
> --
Du har ret, jeg kunne bare ikke finde den da jeg læste din forrige mail.

Frank