Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
prøver lige igen
Fra : Pussyman

Dato : 27-12-01 19:03

Jeg har sat min computer til mit tv så jeg kan se film fra computeren på mit
tv via tv-out på mit Geeforce 2. Men når jeg setter den til fjernesynet er
billedet helt sløret og man kan ikke rigtig se noget. Det er selvfølgelig
et svideo kabel der går over i en scart adapter og ind i tv'et.

Der er lige det at da jeg skulle sette kablet ind i graffikortet passet det
ikke, altså man kunne ikke få den ind i, så jeg knækkede den lille plastic
tap af på kablet og vupti så passede stikket men mon det er derfor at
billede ikke virker??

Håber nogle kan hjælpe

Fra : Polle

Dato : 27-12-01 19:38

så jeg knækkede den lille plastic
> tap af på kablet og vupti så passede stikket men mon det er derfor at
> billede ikke virker??

Ja.

Fra : Pussyman

Dato : 27-12-01 19:58

Jamen det er jo bare noget plastic det kan da ikke have noget at sige

Fra : Mogens

Dato : 27-12-01 20:23

> Jamen det er jo bare noget plastic det kan da ikke have noget at sige

Den der der nok for at du ikke skal sætte kablet dit i dit grafikkort .
Køb dig et kabel der passer.

Mogens

Fra : aGeS

Dato : 27-12-01 22:32

Du må kede dig enormt - husker stadig dine platte indlæg i sommers omkring
salg af "forlystelses stænger". Sidder du stadig på de dildoer og nyder
tilværelsen, eller passer du din tømmerhandel, eller hvad det nu var at vi
fandt ud af, at du postede fra......