Sort skærm efter installation af GeForce 2~
Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 27-12-01 17:13

Hej,

Jeg håber det er en der kan hjælpe mig, jeg har brugt hele dagen på at vente
på at komme igennem til div. hotlines.

Jeg har monteret et nyt Creative GeForce2 MX200 i en Compaq Presario 5676.
Compaq'en har et Intel 440BX/PllX4E Chips og en Grafikbus der hedder 2xAP
133mhz, når jeg starter op er er skærmen sort og går i dvale, der er ikke
det mindste tegn på forbindelse.

Jeg har taget alle andre kort ud, modem, lyd o.s.v. for at undgå en evt.
konflikt, men intet hjælper.

Jeg har prøvet kortet i en ikke mærke pc hvor det fungere fint.

Håber er er en der ude der kan hjælpe mig.

Venlig hilsen
Svend Erik