Priser på Microsoft tastatur og mus i Merl~
Fra : StartLinket.dk

Dato : 27-12-01 15:43

Hej.
Jeg vil meget gerne vide de nuværende priser på: Microsoft Wireless Desktop
tastaturet og Microsoft Wireless IntelliMouse for Merlin og Elektronic World
i Odense på Fyn.
Er der nogen der kender dem?

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
www.StartLinket.dk

Fra : Deaster

Dato : 27-12-01 16:02

"StartLinket.dk" <tbd@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Desktop
> tastaturet og Microsoft Wireless IntelliMouse for Merlin og Elektronic

Merlin:
http://www.fdb.dk/merlin/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=0&dept%5Fid=91&pf%
5Fid=2439512

Jesper (Deaster)
Sælges: Sony CDP-X777ES
cd afspiller

Fra : StartLinket.dk

Dato : 27-12-01 20:18

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> wrote in message
> Merlin:

http://www.fdb.dk/merlin/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=0&dept%5Fid=91&pf%
> 5Fid=2439512

Hvordan kan jeg vide om det er udsalgspriser?
Gælder det også Elektronic World?

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
www.StartLinket.dk

Fra : Deaster

Dato : 28-12-01 09:32

"StartLinket.dk" <tbd@mailme.dk> wrote in message
> "Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> wrote in message

http://www.fdb.dk/merlin/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=0&dept%5Fid=91&pf%

> Hvordan kan jeg vide om det er udsalgspriser?

Aner det ikke, du spurgte om prisen, og ovenstående var så prisen hos Merlin

> Gælder det også Elektronic World?

Måske.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : StartLinket.dk

Dato : 28-12-01 11:00

> Aner det ikke, du spurgte om prisen, og ovenstående var så prisen hos
Merlin

Jeg købte det bare i ComputerCity... Dér er alt billigt... Nemlig kun 499
kr. for Wireless Desktop.
I ElGiganten koster det 549 kr. og Merlin og Elektronic World koster det
hele 599 kr...

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
www.StartLinket.dk

Fra : Deaster

Dato : 28-12-01 13:04

> [...]
> kr. for Wireless Desktop.
> I ElGiganten koster det 549 kr. og Merlin og Elektronic World koster det

Hmm, Computer City billig?

HP 940C til 1299 hos CC koster 1129 hos PRC DATA

AOC LM 17" TFT skærm til 5999 kr. hos CC koster hos PC-Focus 5485 kr.

Så så billige er de altså ikke

Fra : StartLinket.dk

Dato : 28-12-01 14:32

> Hmm, Computer City billig?
>
> HP 940C til 1299 hos CC koster 1129 hos PRC DATA
>
> AOC LM 17" TFT skærm til 5999 kr. hos CC koster hos PC-Focus 5485 kr.
>

> Så så billige er de altså ikke

Ved mange ting er de billige. Nok mest ved hardware.
Microsoft SideWinder Force Feedback Wheel (USB) er meget billigt! (eller
var)
Og så Microsoft´s Wireless Desktop (som jeg lige har købt)

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
www.StartLinket.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-12-01 17:26

StartLinket.dk skrev:

>Jeg købte det bare i ComputerCity... Dér er alt billigt...

Ahvaba?

>Nemlig kun 499 kr. for Wireless Desktop.
>I ElGiganten koster det 549 kr. og Merlin og Elektronic World koster det
>hele 599 kr...

Det er måske også de forkerte at sammenligne med - jeg tror stort set
aldrig de 4 butikker du har nævnt er billigst.

399,- kr. her:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1544647892

Jeg har en kammerat der arbejder hos ComputerCity, og selvom han får
personalerabat, så kan det vist oftest betale sig at købe andre
steder.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.