Rush Hour
Fra : Bjørn G

Dato : 27-12-01 14:52

Da jeg sad igår aftes og så "Rush Hour" lagde jeg mærke til at de "dansede"
rundt til en melodi hvor en man synger noget i retning af "...there's no
reason for war.." eller noget i den stil?
Er der nogen der ved hvad det er for en sang?

Fra : Martin Kruse

Dato : 27-12-01 15:00

"Bjørn G" <badegut@rapspot.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> reason for war.." eller noget i den stil?
> Er der nogen der ved hvad det er for en sang?

Det er "Tom Jones - War, What is it good for"
Edwin Starr har vist også lavet en version af den.
Jeg ved ikke lige hvad det er for en du leder efter, men det er nok en af de

MK
http://www.msdesign.dk
Professionelt webdesign til fornuftige priser

Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 27-12-01 15:39

Bruce Springsteen har også lavet en version af War. Det er en live version,
og den fra midtfirserne sparker ...

Kenneth

Fra : zcully

Dato : 27-12-01 17:33

Det er der vist mange der har.
Hva med Frankie goes to Hollywood??

/Zcully

Fra : Martin Helbo

Dato : 28-12-01 01:31

> Bruce Springsteen har også lavet en version af War. Det er en live
version,
> og den fra midtfirserne sparker ...

Bossens version er klart den fedeste. Den rigtige rå steming. Ikke som Tom
Jones' fløjlsbløde popstemme.
Det er krig, det skal være Rock!!

Springsteens version findes på albummet Live 1975-1985.

/Martin Helbo

Fra : Deaster

Dato : 28-12-01 11:56

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> wrote in message
> [...]
> Jones' fløjlsbløde popstemme.
> Det er krig, det skal være Rock!!
>
> Springsteens version findes på albummet Live 1975-1985.

Som faktisk er en af de fedeste live cd'er nogensinde IMO.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig