Leje dvd-film i Århus. Hvor?
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-12-01 12:54

Hejsa
Nogen århusianere her der kender et godt sted at leje dvdfilm?
Er der nogen steder der også har R1?

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : zcully

Dato : 27-12-01 14:19

Blockbuster er vel altid godt. Der har de en del.
Ellers går jeg i kiosken ved siden af hvor jeg bor. Der har de efterhånden
flere DVD-film end i Blockbuster!!! Den ligger i Tunøgade 57. Nu ved jeg
ikke lige hvor kendt du er i Århus.
Men de har efterhånden DVD film i alle kiosker her. Selvfølgelig hvor de
udlejer film.

/Zcully

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-12-01 16:06

On Thu, 27 Dec 2001 14:19:25 +0100, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>ikke lige hvor kendt du er i Århus.
>Men de har efterhånden DVD film i alle kiosker her. Selvfølgelig hvor de

Bor tæt på Tunøgade. Den vil jeg da checke

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 28-12-01 02:40

"Morten Bowman Hansen" <bowman@mail1.stofanet.dk> skrev

Videobiksen på Park Allé har også en del DVD film.

--
Søren Blom
soren@blom.dk