PCI kort med tv out
Fra : M.C.

Dato : 27-12-01 10:40

Jeg har en Compaq 500 mhz, hvor jeg gerne ville kunne se film fra
computeren til fjernsynet, men der kan ikke sidde et AGP kort med tv out så
jeg har fået at vide at jeg skal have et PCI kort, men de er jo ikke helt så
lette at få fat i.
Er der nogle der kender til et, der samtidig ikke koster en bondegård (
under 1000) der bliver ikke spillet på dyret, aller højst lidt musik!

Godt nytår til alle i gruppen, på forhånd tak
Marianne@enghavepark.dk

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 27-12-01 11:26

M.C. wrote:

> [...]
> bondegård ( under 1000) der bliver ikke spillet på dyret, aller
> højst lidt musik!
>
> Godt nytår til alle i gruppen, på forhånd tak

En søgning på edbpriser.dk gav to resultater:

Palit Microsystems Daytona Riva TNT2 M64 TV-Out til 569,- inkl.
fragt hos CompuMail.dk, og Prolink PixelView Riva TNT2 M64
TV-Out til 653,- inkl. fragt hos PRC-Data.

Begge kort er i den (meget) billige ende, hvis man skal dømme ud
fra hvad fabrikanterne ellers laver, men da du ikke har så mange
valgmuligheder i den prisklasse, vil jeg nævne dem alligevel.

Hvis du kan overtales til at bruge lidt flere penge hedder
løsningen Matrox G450 PCI DualHead, jeg er dog ikke helt sikker
på at bulk-pakken indeholder de nødvendige kabler - men det er
jo til at finde ud af (kontakt forhandleren). Kortet koster
1.139,- hos shg.dk, og er helt klart den bedste løsning. Kortet
leverer noget der ligner (er...) den bedste billedkvalitet på
markedet, såvel i 2D som TV-out. Det er mit bud på en optimal
løsning, hvis ellers kablet til TV-out er med...

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : M.C.

Dato : 27-12-01 12:53

Den har jeg også selv kigget på, "Matrox" før jeg var klar over, at jeg ikke
kunne bruge agp kort, jeg tror ikke det kort , findes med tv out til pci
VH Marianne