Sony CRX100 & 700 MB
Fra : PhMagic

Dato : 27-12-01 07:27

Hejsa

Jeg har en sony brænder crx100, jeg kan ikke brænde 700 mb ned på CD'er. Er
der nogle som har samme problem som kan sige om det er brænderen? eller kan
problemet måske løses ?

MVH
Danni

Fra : Muri

Dato : 27-12-01 10:54

Se om din firmware er v1.0n, du kan se det ved at gå i enhedshåndtering
derefter se i egenskaber for drev.

Hvis ikke.

Skal du opgradere firmwaren.

Her er linket hvor du kan hente den nyeste firmware til din brænder:

http://www.cdr.cz/rekordery/sony/firmware/crx100/CRX100_10N.ZIP

Fra : PhMagic

Dato : 28-12-01 03:46

tak for det !!!
i er sku nogle flinke fyre der gider hjælpe

nu ruller det

C ya
=)

Fra : lhs

Dato : 27-12-01 13:20

Hej

Jeg mener at crx100 kun kan recorde op til svarende 78 minutter musik
(megabytes ?), måskke kan firmvaren hjælpe, eller er det bare surt sjov....

Lars HS

Fra : Muri

Dato : 28-12-01 00:44

Det kan firmware version 1.0n