Andet multimedie
bentjuul 3670
Lidt kritik søges...hvis nogle er klar?
Fra : Punishers Inc.

Dato : 27-12-01 04:40

Hejsa

Sad som sædvanlig og "legede" med PS
http://home1.stofanet.dk/thepunishers/misc/erh.html

Har godtnok ikke fundet på en titel endnu, men folk kan vel drage egne
konklusioner ;)

Hvad syns' I?

Mvh
Rasmus

Fra : Jakob H K

Dato : 27-12-01 10:04

Punishers Inc. <PunisherOlsen@Hotmail.com> wrote:

> http://home1.stofanet.dk/thepunishers/misc/erh.html

Jeg synes det er ret flot, hvordan har du lavet den røde baggrund ?

Hygge

Jakob h K

Fra : Punishers Inc.

Dato : 27-12-01 12:33

>hvordan har du lavet den røde baggrund ?

Det ønsker du virkelig ikke at vide ;)! Nej, BG'en bygger primært på polar
coordinates to forskellige indstillinger kombineret med wind/motion blur for
at skabe dybde. Texturen er lavet af en del lag hvor jeg har kørt clouds på
og herefter curves,levels, hue/saturation, og til sidst smidt ind over
hinanden med typisk med forskellige blendingmodes og masks.
Det bliver lidt svært at gengive helt præcis hvordan jeg gjorde da jeg
arbejdede uafbrudt på det i går fra 24 til 6.

Nøej, nu sner det sgu igen

rasmus