Instalering af geforce2 mx 200 problemer
Fra : kim014

Dato : 26-12-01 20:31

Jeg har fået et Geforce 2 mx 200 her til Jul , mit problem er at få det
instaleret, jeg har prøvet fjerne det gamle Matrox M 200g i
enhedshåndteringen, slukket maskinen taget kortet ud, og sat det nye Geforce
kort i, efter genopstart, sker der noget inår rammene tælles op, de er lidt
langsomt talt op, og musen vil ikke virke??? når jeg sætter det gamle kort
i virker alt igen. Det er mærkelig, Ved nogen her i gruppen hvordan man
tacler den??? Jeg har iøvrig Win XP på. Mvh. Kim

Fra : Quark

Dato : 26-12-01 20:35

"kim014" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i virker alt igen. Det er mærkelig, Ved nogen her i gruppen hvordan man
> tacler den??? Jeg har iøvrig Win XP på. Mvh. Kim

hvad det skyldes ved jeg ikke. En ren instl. ville nok få det til at virke.
Mvh
Quark

Fra : kim014

Dato : 26-12-01 22:34

Man kan måske blive nødt til at formatere HD , skifte grafikkort og lave ny
instalation, for at få det til at virke ordenlig?? jeg synes godt nok det
er besværlig her i 2001/2002 at kortet ikke er mere kompatibel Mvh. Kim

Fra : Anders Lund

Dato : 26-12-01 22:54

kim014 <kim014@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c2a25e8$0$55618$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ved nogen her i gruppen hvordan man
> tacler den???

Siger du at den når ind i windows?
Hvor stor en strømforsygning har du? Det kunne godt være den der giver dig
props.

Mvh
Anders Lund

Fra : kim014

Dato : 26-12-01 23:43

Når jeg har haft kortet i , har min mus ikke virket Mvh. Kim