Angående Lord Of The Rings tegnefilm
Fra : Pussyman

Dato : 26-12-01 16:42

Hej

Jeg har lige set LOTR tegnefilmen fra 1978 men jeg synes at den slutter
meget pludselig og så er der en der en mand der fortæller at der var part 1
men er der ikke en efterfølger og hvad hedder den?? og er der evt. nogle der
har den?

Jeg fandt oxo ud af at der var en tegnefilm der hed The Hobbit men er det
den?

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 26-12-01 16:50

"Pussyman" <rsg@td.com> skrev i en meddelelse news:3c29efce$0$89089

> [...]
1
> men er der ikke en efterfølger og hvad hedder den?? og er der evt. nogle

Jeg mener (desværre) ikke der blev lavet en efterfølger. Imho er den
uhyggeligt godt lavet.

Fra : Emil Rune

Dato : 26-12-01 17:21

"David A. D. Konrad" <konrad@dadk.dk> skrev i en meddelelse

> 1
> der
>
> Jeg mener (desværre) ikke der blev lavet en efterfølger. Imho er den
> uhyggeligt godt lavet.

Der kom aldrig nogen efterfølger. Ralph Bakshi og Co. fik aldrig den store
succes med tegnefilmen, og filmselskabet besluttede derfor at aflyse den
planlagte to'er.

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 26-12-01 17:36

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:jOmW7.5257

> Der kom aldrig nogen efterfølger. Ralph Bakshi og Co. fik aldrig den
store
> succes med tegnefilmen, og filmselskabet besluttede derfor at aflyse den
> planlagte to'er.

Mærkeligt de ikke fik denne succes - måske var den for voldsom og
"mørk"/gotisk? I øvrigt fulgte den etteren slavisk - mig bekendt - og blev
lavet i samme periode som en (lige så uafsluttet) tegneserie baseret på
Ringenes Herre.

Fra : Lars Josephsen

Dato : 28-12-01 19:42

"David A. D. Konrad" <konrad@dadk.dk> writes:

[Ralph Bakshis LOTR tegnefilm]
> Mærkeligt de ikke fik denne succes - måske var den for voldsom og
> "mørk"/gotisk?

Her er en god anmeldelse af den:
http://flyingmoose.org/tolksarc/bakshi/bakshi.htm

M.v.h.

Lars
--
Do not reply to this address!
To find my real address try a search for my name on Google.