CD med melodier fra "Juletestamentet" søge~
Fra : B.Christensen

Dato : 13-12-00 23:18

Vi sidder nu igen i år og gen-ser den vidunderlige gamle TV julekalender
"Juletestamentet". I ved, den hvor de 3 brødre og deres koner skal "hygge"
sig hele julen for at få farmands arv. - og der sker en masse mystiske ting
i den store gamle bjælkehytte hvor de er sne'et inde.

Men musikken. Hvor pokker kan man købe musikken. Jeg har været i flere
pladeforretninger, men de unge expedienter kigger bare opgivende på mig. Kan
man bestille den et sted på nettet eller er der nogen der ligger inde med
den ???

Bjarke

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 23:24

Fra : B.Christensen

Dato : 14-12-00 23:24

Mange tak. Det prøver jeg at søge efter ....

Bjarke

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 16-12-00 16:20

CD'en er udgået for et par år siden, så held og lykke

Med venlig hilsen
Rasmus Christiansen

Fra : B.Christensen

Dato : 17-12-00 18:13

Ja, det har jeg fundet ud af. Der skulle vel ikke være nogen der ligger inde
med den og kan sende et "image" så jeg kan brænde den selv. - det må vel
være nogenlunde "ok", hvis ikke emi ønsker at producere/sælge den mere .....

/Bjarke