Underligt svar med directx 8,1!!!!
Fra : JLS

Dato : 26-12-01 03:43

Hejsa i gruppen!!
Jeg sidder med et underligt problem vedr. directx 8,1 mit Geforce 2 MX-400
og et spil der hedder Kart Callenge. Spillet skal bruge D3D og det siger
DirectX diag også at der er MEN lige så snart at jeg forsøger at loade en
bane og skal til at spille spinger det ud på skrivebordet hvorefter jeg får
en d3dhelp fejl i < ukendt>.

Lidt om min maskine
512 MB ram
Windows ME
SoundBlaster Liwe lydkort
Optisk mus
Sidewinder Presicion Pro FF Joystick
2 HDD en på 4.2 GB og en på 40GB
Nb alle spil installeres på den med 40 GB
Er der nogen der kan hjælpe mig det skal siges at jeg har den nyeste Nvidia
detornator driver installeret
Hilsen Jan

Fra : Anakin

Dato : 11-01-02 22:32

DirectX understøttes kun af GeForce3 kortene...

Hilsen Frank

Fra : Hellfire

Dato : 13-01-02 02:59

"Anakin" <ng@anakin.dk> wrote in message
> DirectX understøttes kun af GeForce3 kortene...

LOL!!!
DirectX har været en fast del af Windows siden Win95, og du skal ikke bilde
mig ind, at der bare var så meget som _tænkt_ på GeFORCE den gang. Det du
_burde_ have skrevet er, at det kun er GF3Ti (Radeon2, anyone?), der har
_fuld_ understøttelse af DirectX 8.1. Har vi så lært noget idag? ( :-] )