hyperlinks i FrontPage 2000 og 2002
Fra : arne h. wilstrup

Dato : 26-12-01 00:30

Jeg har ved hjælp af en skabelon fået oprettet en testhjemmeside, hvor
hyperlinkshenvisningerne til de forskellige sider er anbragt i venstre side
og i bunden.
Jeg kan godt gennemskue, hvordan man har lavet siderne med faste rammer i
venstre side, men jeg kan ikke umiddelbart gennemskue, hvordan man har
anbragt de tilsvarende links i bunden i stedet for i toppen. Er der nogen,
der kan give mig et tip?

Se, hvad jeg mener på www.ahw.dk

--
ahw

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-12-01 16:38

Shared border med en navbar.

Fra : arne h. wilstrup

Dato : 27-12-01 10:44

> Shared border med en navbar.

tak, du satte mig på sporet - den danske version: indsæt webkomponent-
hyperlinkpaneler - panel baseret på navigationsstrukturen.

De andre to: panel med brugerdefinerede hyperlinks og panel med hyperlinks
til at gå til forrige og næste virker ikke - tilsynelandende begrundet i, at
man skal have extensions 2002 på serveren først.

--
ahw

Fra : John Petersen

Dato : 26-12-01 20:38

Og vel til senere brug på skolerne i København ?????

Prøv at spørge din gode ven Finn Wikke......., Han ved jo meget omkring
html...

Fra : arne h. wilstrup

Dato : 27-12-01 10:38

"John Petersen" <jep@ltfu.dk> skrev i en meddelelse
> Og vel til senere brug på skolerne i København ?????
>
> Prøv at spørge din gode ven Finn Wikke......., Han ved jo meget omkring
> html...

1. Jeg forstår ikke dit svar. Hvad har skolerne i København at gøre med min
hjemmeside?
2. Jeg kender ingen ved navn Finn Wikke - og finder svaret her ganske
irrelevant.
3. Jeg efterspørger ikke om, hvordan det kan laves med html- jeg spørger
explicit om hvordan det gøres i FrontPage 2000-2002 -
4.Hvis du ikke ved det, hvorfor svarer du så?

--
ahw