Køb af Motorola Accompli 008 i Århus?
Fra : Joergen Ramskov

Dato : 26-12-01 00:21

Hejsa,

Hvor kan det anbefales at købe subj. i Århus?

Til hvilken pris? Det er noget med at priserne stiger
efter nytår, eller? Hvor meget?

--
Jørgen Ramskov - Folding for the Cause!
http://www.teameggroll.com

Fra : Jens Peter Hansen

Dato : 29-12-01 23:19

Joergen Ramskov wrote:

> Hejsa,
>
> Hvor kan det anbefales at købe subj. i Århus?
>
> Til hvilken pris? Det er noget med at priserne stiger
> efter nytår, eller? Hvor meget?

I juni nummeret blev den testet i PC World - her var prisen angivet til
10.000 kr. Købte min til 4.195 kr. hos Vic Center Randers. Telefonen kan
varmt anbefales.

mvh jph
--

kontakt@JensPeterHansen.dk
Tlf. 86 47 95 21 / 24 48 16 04

Initativtager til PurhusNet - et virtuelt mødested for borgere i Purhus
kommune
http://www.PurhusNet.dk

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 30-12-01 14:50

"Jens Peter Hansen" <kontakt@JensPeterHansen.dk> wrote in message

> [...]
til
> 10.000 kr. Købte min til 4.195 kr. hos Vic Center Randers. Telefonen

Tak for infoen - hos Blue-tel i Århus kan man nu få den til 3995kr.
Desværre var
de låste til Orange og de tilbyder ikke GPRS.

Rart at høre at du kan lide den. Det eneste jeg har kunnet læse mig til
her i gruppen
er at man ikke kan skrive SMS'er mens man kører bil - noget jeg godt kan
undvære...

Ellers ikke noget jeg bør vide før jeg investerer i sådan en fætter?

--
Jørgen Ramskov - Folding for the Cause!
http://arstechnica.com/etc/dcteams/dc_teams.html

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 30-12-01 17:35

On Sun, 30 Dec 2001 14:50:22 +0100, "Joergen Ramskov" <1@1.com> wrote:

> [...]
>undvære...
>
>Ellers ikke noget jeg bør vide før jeg investerer i sådan en fætter?

Jeg har den, og jeg bytter den ikke for nogen anden kendt model i
øjeblikket. Den er suveræn, jeg har bl.a. ca. 900 SMS liggende i
hukommelsen.

Mvh

Frank