mappeliste problemmer
Fra : Michael Møller Hanse~

Dato : 25-12-01 18:35

min pc har været nede
efter at jeg har indlæst min hjemmeside igen (fra en backup på cd) har jeg
ikke længer en mappeliste. jeg kan godt komme ind på mine forskellige sider
på hjmmesiden men skal åbne hver enkel hver gang - det er pisse irriterende.
hilsen michael

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 28-12-01 12:07

Har du importeret filerne til et web-sted?

Prøv evt. at klikke på View => Folder List

/Kasper K

Fra : Michael Møller Hanse~

Dato : 28-12-01 19:03

ja men efter at jeg har haft min pc slettet er min mappeliste væk jeg tro
det har noget med _vti_pvt mappen at gøre (min hjemmeside var lagt ned på
cd-rom da jeg slettede pc'en )
View folder list virker ikke er tom
Kasper Katzmann <kasper@katzmann.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a0hjpd$683$1@sunsite.dk...