The bongo song
Fra : Brian Ipsen

Dato : 10-12-00 18:26

Hej!

Jeg hørte lige "the bongo song" i P3 i eftermiddags, og synes at jeg
genkender nogle af rytmerne/nogle samples fra et andet nummer, hvor en
kvindestemme synger noget i stil med "think you are better of alone"
(muligvis Alice Deejay ?) ... Nu er det ikke titlen på the bongo-song, som
jeg mangler, men titel og kunstner på det nummer, som ligner (dog uden alle
bongo-trommerne).... Anyone ??

/Brian

--
Spammers read this: US CODE title 47, chapter 5, sub-chapter 2,
section 227(b)(1)(C), section 227(b)(3)(B) and section 227(b)(3)(C)

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 10-12-00 20:35

Det ER Alice DeeJay du tænker på. Safri Duo har 'lånt' lidt akkorder derfra.

Med venlig hilsen
Rasmus Christiansen

Fra : Thomas D.

Dato : 11-12-00 16:39

Hmm Jeg tror Safri gutterne og Michael Parsberg ville
blive dybt skuffet hvis de læste dette!
Jeg tror næppe Parsberg havde Alice Dj i tankerne
da han mixede Played-a-live. Måske bare en ren
tilfældighed??

Thomas