KAN IKKE TÆNDE MIN NOKIA 3310 V.3.5
Fra : server DK

Dato : 25-12-01 09:11

Hejsa

jeg har prøvet at rode med flash med min nokia 3310 v3.5

jeg har prøvet at unlocke min mobil men uden held.
jeg har købt et flashkabel.
og hente flasher som program
den er hele tiden kommet med fejl når jeg skulle prøvet at åbne den.
så fik jeg afvide at jeg skulle lige en gamle flash inde i steder og det
gjorde jeg så
og nu kan jeg ikke tænde min tlf.

hvad kan da værer galt og havd kan jeg gører.
hilsen thomas

Fra : Brian Pedersen

Dato : 26-12-01 11:43

Hvis der stadig er garanti skal du bare prøve at få den byttet!!