340 W PSU...
Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 24-12-01 14:44

Hej!
Jeg har set mig lun på et nyt kabinet. Det har en 340 watt PSU - har det
nogen betydning for, hvilket mobo, CPU m.m. der skal benyttes eller betyder
det bare, at man kan bruge alt det gamle grej + det nye?

På forhånd tak!

Grønbech

Fra : Chingachgook

Dato : 24-12-01 15:30

340 W er max effekt den PSU kan spytte ud. Så du kan roligt smække ældre
sager på den. Den har så den fordel at den trække flere enheder end en 300 W
PSU.

/Chingachgook

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 27-12-01 12:45

OK - takker!

Fra : QED

Dato : 24-12-01 15:31

>eller betyder
> det bare, at man kan bruge alt det gamle grej + det nye?

Ja!

> På forhånd tak!

Det var da så lidt

Mvh.