Michael Landau! KANON!
Fra : AKV

Dato : 07-12-00 19:07

Hejsa

Jeg stødte på Michael Landau for et par uger siden og blev mødt af en
guddommelig guitarist, som kunne spille ting som jeg kun havde drømt om var
mulige!
Kender nogle noget til ham?

Han har spillet med bandet Karizma, og også så store navne som Joe Cocker,
Michael Bolton, George Michael, Savage Garden, og listen er meget længere!

mvh Anders

--
- - -

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 07-12-00 19:13

"AKV" <gylp@kvalme.dk> wrote in message

> Han har spillet med bandet Karizma, og også så store navne som Joe Cocker,
> Michael Bolton, George Michael, Savage Garden, og listen er meget længere!

Det kan man da vist kalde en underdrivelse af dimensioner. Prøv at se her:
http://allmusic.com/cg/x.dll?p=amg&sql=R96267#APPEAR

Derudover siger navnet mig ikke så meget.

/Nikolaj

Fra : AKV

Dato : 08-12-00 21:11

Cocker,
længere!

> Det kan man da vist kalde en underdrivelse af dimensioner. Prøv at se her:

JAJA, men nu havde jeg altså ikke lige tiden til at sætte mig og skrive en
liste på flere hundrede artister som ML har spillet med!

Tak for linket/linken forresten (har aldrig fundet ud af om det hedder "et"
eller "en" link)
Jeg kan VARMT anbefale allmusic.com !!!!

mvh Anders

Fra : Hanne V.

Dato : 07-12-00 19:58

AKV <gylp@kvalme.dk> skrev i en news:90ojkq$16o7$1@news.cybercity.dk...
> [...]
Cocker,
> Michael Bolton, George Michael, Savage Garden, og listen er meget

Jamen jamen det gør jeg da. Jeg var i Amager Bio og se Karizma for en
måneds tid siden. Du kan læse et interview med dem på: www.bluedesert.dk
Samtidig er jeg sikker på at han medvirker på en del af det musik som
jeg har stående på hylderne.
Hvad vil du vide?

Hanne

Fra : AKV

Dato : 08-12-00 21:13

HEJ

Jamen, egentlig ikke SÅ meget, jeg ville bare lige have konstateret at mine
informationer om manden var rigtige: at han er en fabelagtig guitarist.

Men har du nogle informationer om ham, hvor han spiller f. eks. må du da
gerne lige maile!

tak for dit svar!

Mvh Anders

--