Frankie Goes To Hollywood?!!?
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-12-00 16:45

Hvad er det for noget med ny plade og koncert i Vega?

Skal det tages alvorligt eller hvad? Og ved nogen hvad
man kan regne med til koncerten?

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 06-12-00 21:28

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det for noget med ny plade og koncert i Vega?

Det er et andet band.

> Skal det tages alvorligt eller hvad? Og ved nogen hvad
> man kan regne med til koncerten?

Relax, don't do it

--
Anders Ebbesen
It's nice to be important, but it's more important to be nice

Fra : Bjørn HBC

Dato : 09-12-00 10:08

Anders Ebbesen <anders@ebbesen.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:90m7f8$22ul$1@news.cybercity.dk...
> Det er et andet band.

TAK! Jeg var sgu også lige ved at bestille billetter til 295 kr., da jeg
tilfældigvis så annoncen på BilletNet i går! Kan vi ikke melde Vega og
BilletNet til Forbrugerklagenævnet e.l.?
Bjørn

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 10-12-00 01:48

"Anders Ebbesen"
> Det er et andet band.

Det lyder i øvrigt meget som historien om Boney M - jeg så lidt af Musikbutikken, hvor den rigtige sangerinde brokkede sig lidt over de mange kopibands, som i løbet af det seneste tiår har udgivet sig for at være Boney M.

--
Peter Brandt Nielsen
brandt@etklikherfra.dk