Julekalender - 24. december, Glædelig Jul~
Fra : Peter W. Bosse

Dato : 24-12-01 03:56

(V) * (V) * (V) * (V) * (V) * (V) * (V)
V V V V V V V
* . * . * . * . * .
. * . * I DAG er det Juleaften ! * . * .

. . . . . .
. + . * + . * + .
+ . . . /*\ * . .
. * + . /**\ + . * .
. + * . . . /***\ . * . *
. . . . + /*****\ . + . .
. + . /*******\ . . *
+ . * . /*********\ * * +
. * . /***********\ . * *
* . * . || . * .

Jeg vil bare sige, at julemaden er klaret her. Jeg startede kl. 20.30 og
var færdig 02.30. Anden er stegt og parteret, flæskesteg, risengrød og
marcipanbrød er også klar, så anden skal bare lunes lidt i aften...
-færdig arbejde!

/ /
*<| ---<
\ _\

Tekst : Peter Faber, 1848

Højt for træets grønne top
stråler juleglansen
spillemand, spil lystigt op
nu begynder dansen.
Læg nu smukt din hånd i min
ikke rør ved den rosin!
Først skal træet vises
siden skal det spises.

Peter har den gren så kær,
hvorpå trommen hænger
hvergang han den kommer nær
vil han ikke længere.
Hvad du ønsker, skal du få
når jeg blot kan stole på
at du ej vil tromme
før min sang er omme.
etc, etc.....

En rigtig Glædelig Jul til Jer allesammen!

Thanks for Looking!

Med venlig hilsen
Peter Bosama bin Satan

»Jeg taler helst med Børn; thi om dem tør man dog haabe,
at de kan blive Fornuft-Væsener; men de, der er blevne det!
Herre Jemini!«
-Søren Kierkegaard

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 24-12-01 06:28

Peter W. Bosse skrev:

> En rigtig Glædelig Jul til Jer allesammen!

I lige måde, Peter - og tak for julekalenderen!

// Klaus

Fra : Marlene

Dato : 24-12-01 11:22

Glædelig jul til dig også og tusind tak for din julekalender, flot lavet til
alle os.

Marlene

Fra : Flemming

Dato : 24-12-01 15:01

Glædelig jul Peter, det har været en fornøjelse at følge med i din kalender

Mange hilsener

Gitte Jahns

Fra : Peter Westh

Dato : 24-12-01 17:45

Ja, også venlige julehilsner til Peter Bosse herfra.

Peter

Fra : R.N.

Dato : 24-12-01 18:25

"Peter Westh" skrev i en meddelelse
> Ja, også venlige julehilsner til Peter Bosse herfra.

Jeg tænkte nok, at hvis man kiggede ind i denne gruppe ville der være fest
og julehygge, ligesom sidste år, da Erna kom ind og skålede med alle. Rigtig
glædelig Jul til denne nyttige, gavnlige og fornøjelige gruppe.

Og nu afsted til Brøndby Strand til andesteg med alt hvad dertil hører.

Hilsen Ruth elena@io.dk