probl. nye Birdcall tilmeld.
Fra : Paul Nilsson

Dato : 24-12-01 00:50

Hej .... har prøvet at tilmelde et par nye Birdcallgrupper. Den nye
opstilling på Irania virker fint-lynhurtig- men desværre kommer alle
svarmails som skal returneres, med gruppen IBAAH, uanset hvilke grupper man
har valgt.. kender nogen til probl./løsning..........

--
m.v.h.
Paul Nilsson

Fra : Erik Agertoft

Dato : 24-12-01 11:16

On Mon, 24 Dec 2001 00:50:04 +0100, "Paul Nilsson" <pauln@mail.tele.dk> wrote among other things:

> [...]
>svarmails som skal returneres, med gruppen IBAAH, uanset hvilke grupper man
>har valgt.. kender nogen til probl./løsning..........

Det er fordi "ibaah" er genbrugt ved alle tilmeldinger.
I koden ved alle tilmeldinger står der:
- så uanset hvad ledeteksten på siden siger, så havner tilmeldingen hos ibaah.

Jeg har sendt kopi af denne mail til Rolf. Så bliver det nok snart rettet.

Glædeligt solhverv
Erik
http://home24.inet.tele.dk/agni/index.htm

Fra : Niels J Larsen

Dato : 07-01-02 10:10

Paul Nilsson wrote:

> [...]
> svarmails som skal returneres, med gruppen IBAAH, uanset hvilke grupper man
> har valgt.. kender nogen til probl./løsning..........

Hvis du har oprettet dig selv som bruger på
www.yahoo-groups.com (med eller uden bindestreg?), så log på
og klar til og frameldinger derfra. Så kan du nøjes med at
sætte grupper som inaktive når du ikke lige bruger dem ...

Niels Jørgen

Fra : Paul Nilsson

Dato : 10-01-02 23:48

thanks you..........