Søger en dvæge gravhund hvalp???
Fra : BR

Dato : 23-12-01 19:48

Vi søger er dværg gravhund, hvis der er nogen der ved hvor der er en lille
han modtager vi den gerne.

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 24-12-01 13:24

BR <gitte@ahasverusen.dk> wrote in message
> Vi søger er dværg gravhund, hvis der er nogen der ved hvor der er en lille
> han modtager vi den gerne.

Er dværg gravhunde bare noget man modtager ? ja det er jo godt nok jul men
jeg troede da at man betalte for en hund

Fra : Pia

Dato : 24-12-01 13:31

> Er dværg gravhunde bare noget man modtager ? ja det er jo godt nok jul men
> jeg troede da at man betalte for en hund

så kan man bare håbe, den ikke er beregnet som julegave... jeg tror, hvis
jeg avlede, ville jeg slet ikke lave hunde til juleperioden.

:Pia

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 24-12-01 18:06

> så kan man bare håbe, den ikke er beregnet som julegave... jeg tror, hvis
> jeg avlede, ville jeg slet ikke lave hunde til juleperioden.

løbetid een gang om året og hvalpene fødes omkring juletid ............ og
det kan der IKKE laves om på ........

Hilsen Pia

--
Pia Palmblad Wright - fallohide@mail1.stofanet.dk
FALLOHIDE - Est 1972 - England/Denmark www.fallohide.dk

Fra : K.A.R

Dato : 31-12-01 15:39

Pia du er bare naiv tror du ikke at der var bedre at aftage en evt hvalp som
har fået det forkerte hjem og give den et godt hjem !!!! - uanset "PENGE"
Damen som søger en hvalp har jo ikke nævnt noget on "priser" men du er
åbenbart af den gamle kapitalistiske slags som kun ser "PENGE"
mit råd til dig lev som du har lært thi du kender jo ikke andet

Fra : Pia

Dato : 31-12-01 17:51

DET ER IKKE MIG DER HAR SKREVET NEDENSTÅENDE, SÅ LÆR LIGE AT CITERE
ORDENTLIGT!!!

Jeg har kun ytret, at jeg ikke mener man skal bruge levende dyr som
impulsgaver, fordi de er så søde.

Pia

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 02-01-02 14:50

haha sikke nogle fede ordsprog du kan hva !man kan da ikke regne med at der
er nogen der giver en hund væk så må man da henvende sig på et internat og
hvis man er interseret i en hund så må man da også være interseret i at
betale og så er det jo op til ejeren at sige hvis han/hun vil forære den væk
!som udgangspunkt tilbyder man da at købe det er da normal høflighed !

Fra : BR

Dato : 31-12-01 15:30

Er der nogen der har spurgt om betaling !
Grunden til at vi modtager gerne er at hvis der findes " julehund " er den
også velkommen.

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 02-01-02 14:46

Nå så håber i altså at der er nogen der har givet en dværghundevalp i
julegave og fortryder og så vil i lige gøre dem tjenesten at aftage den ?det
var da sødt af jer ,vil i så kun have hund hvis i får den gratis ?